חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הצגת המבנה הרב תכליתי

 

החודש יצאה החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין חכ”ל במכרז להקמת מבנה רב תכליתי במרכז העסקים הראשי של העיר מע”ר. בישיבת ההנהלה, שנערכה ביום שני האחרון, הציגו ראש העיר, חיים ביבס, ומנכ”ל החכ”ל, משה אשכנזי, את התכנון של המבנה אשר אמור להיות אחת מגולות הכותרת של המע”ר.

 

 המבנה עצמו יכלול אולם רב תכליתי שיכיל כ-400 מושבים מודולריים אותם ניתן יהיה לפרוס באמצעות מנוע בעת הצורך (בדומה למבנה הרב תכליתי באשדוד) ובמה שתאפשר לקיים במבנה מופעים והרצאות או לחילופין להפוך את האולם לאולם אירועים וכנסים שיכיל כ-800 איש בעמידה. בנוסף, האולם יכלול גם גלריה עליונה המשקיפה על הנעשה באולם ואף היא תאפשר מקומות ישיבה ופעילות נוספת, על פי הצורך.

המבנה, שגודלו יהיה 2,445 מ"ר, יכלול בנוסף גם לובי גדול, שגם בו ניתן יהיה לקיים התכנסויות, מרפסת ישיבה חיצונית ומסעדה עבור באי המבנה ועוברי אורח בשדרה. הכניסה למתחם תהיה מכיוון השדרה המרכזית ובנוסף מתוכנן חניון תת קרקעי המיועד לכ-400 חניות.

נדבך נוסף שמתוכנן במבנה זה הוא מרכז למוסיקה, שיכלול חמש כיתות לימוד ולובי. בנושא זה ציין ביבס כי מרכז המוסיקה יאפשר לעירייה לתת, באמצעות מינהל החינוך ועמותת סחלבים, מענה לבני הנוער שוחרי המוסיקה ולקיים במקום לימודי מוסיקה שונים בשעות הלימודים ואחר הצהריים דוגמת בתי הספר למוסיקה "רימון" ואחרים.

בעירייה ציינו כי מרגע הינתן צו תחילת העבודה, העבודות עצמן צפויות להימשך כשנה וחצי.

 

ראש העיר, חיים ביבס: "תנופת הבנייה במע"ר לא נעצרת ובד בבד עם כניסת היזמים לשטח ולהקמת מבני המגורים, כך גם העירייה באמצעות החכ"ל נערכת להקמת מבני הציבור המתוכננים באזור. הבניין הרב תכליתי יגדיל באופן משמעותי את חיי התרבות בעיר ויאפשר לתושבים ליהנות מעוד אירועי תרבות שונים קרוב לבית. במקביל, מרכז המוסיקה יאפשר לנו לתת לבני הנוער והצעירים בעיר לימודי מוסיקה ולהפוך את העיר לאבן שואבת לצעירים ולבני נוער גם בתחום חשוב זה."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות