חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

פותחים שנה בספורט  

 

בזמן שבבתי הספר נערכים לשובם של התלמידים אל ספסל הלימודים באגף הספורט בעמותת סחלבים נערכים לעוד שנה ספורטיבית במיוחד עם קליטה של כ-15,000 ספורטאים צעירים בכ-80 מתקני ספורט ברחבי העיר.

 

בהם גם ארבעה אולמות הספורט החדשים בבתי הספר אריאל, הדמוקרטי, אולפנת אורות מודיעין  ואבני חן.

כחלק מהתפיסה העירונית, ובמטרה לספק קשת רחבה של חוגי ספורט בתוך השכונות ובמרחק הליכה מהבית, כל בית ספר מהווה מוקד לפעילות ספורטיבית בשעות אחרי הצהריים. יותר מ-300 מאמנים ומדריכים שאמונים על מערך ההדרכה בחוגי הספורט של סחלבים ייפגשו את הילדים במהלך השנה בכל אחד ממתקני הספורט בעיר ויעבירו חוגים בענפי הספורט השונים.

באגף הספורט ציינו השבוע, שכ-100 נבחרות שישחקו השנה במסגרות הליגה השונות בכדורגל, כדורסל, כדוריד, טניס, טניס שולחן ובענפים נוספים, כבר מחכות להתחיל להתחרות במסגרת האיגודים השונים.

גם בבית ספר לכדורגל עירוני מודיעין נערכים לעוד שנת פעילות מוצלחת ובשבוע שעבר נערכו מבחנים לנבחרות הייצוגיות אליהם הגיעו כ-150 ילדים ובני נוער שחולמים להיות שחקני כדורגל. התוצאות אומנם עדיין לא פורסמו אך לאור הביצועים המרשימים שהציגו המשתתפים, נראה שהשנה יהיה קשה להחליט מי יהיו השחקנים שייבחרו להיכנס לנבחרות.

עוד במסגרת ההכנות לתחילת הפעילות, יפתח זו השנה השנייה פרויקט הכדורסל הייחודי בבית ספר עירוני א’. בפרויקט משתתפים 18 תלמידי כיתות ז’, שעברו סדרת מיונים קפדנית ונבחרו ללמוד כדורסל ברמה מקצועית בהובלתו של מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין, במטרה להשתלב בעתיד בליגת העל של בתי הספר.

באגף הספורט לא מפחדים לכוון גבוה ולאחר שהאולימפיאדה בריו הסתיימה, הציבו לעצמם השנה למטרה להכשיר ספורטאים שייכנסו לסגלים האולימפיים בג’ודו וטאקוואנדו. מנהל אגף הספורט בעמותת סחלבים, חנן דנציגר: "גייסנו את טובי המאמנים בכדי להכשיר את הספורטאים שלנו כדי שאלו יוכלו עוד שנתיים להיכנס ולקבל מעטפת של הועד האולימפי ואני מקווה שבעוד ארבע שנים, באולימפיאדה הבאה שתיערך בטוקיו, נוכל כבר לראות גם נציגים שלנו."

חבר המועצה מחזיק תיק הספורט התרבות והנוער, אלעד שמעונוביץ: "פתיחת שנת פעילות היא מרגשת בכל פעם מחדש. מערך הספורט בעיר שלנו צומח וגדל בכל שנה, גם מבחינת כמות המשתתפים וגם מבחינת מספר הענפים. ההשתתפות בפעילויות ומסגרות הספורט חשובה ותורמת רבות לילדים, פיזית ומנטלית ואני קורא לכל ההורים לשלוח את הילדים לפעילויות  ספורטיבית וערכית באחת המסגרות שלנו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות