חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  26 באוגוסט – 1 בספטמבר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הורוסקופ:   26 באוגוסט – 1 בספטמבר 2016

 

טלה

אתם בתקופה מאומצת, וכבר חשים שמתגנבת תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד, לכן מומלץ להירגע ולנוח ולהתרחק מכל אלמנט מלחיץ ומגביל, זאת כדי לא להקצין בעיה אישית או בריאותית מטרידה שעשויה לפגוע בתפקודכם. כוכב ונוס, המהלך מול מזלכם עשוי להקל עליכם. חמישי: דברים יתרחשו מתחת לפני השטח, לכן גלו חשדנות רבה יותר כלפי אנשים.

 

שור

הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט יותר מתמיד. מיקום השמש במזל בתולה לקראת יום שלישי עשוי להשפיע על רובכם לטובה, מצבכם הגופני והנפשי ישתפר ותתחילו בהדרגה בהמשך החודש להתאושש מכל מה שחוויתם לאחרונה. שינוי שגרה ישפיע עליכם לטובה. נסיגת כוכב התקשורת

מרקורי לקראת יום חמישי (עד 22 בספטמבר) עשויה להשפיע עליכם. גלו ריכוז ואחריות.

 

תאומים

הירח החדש במזל בתולה (ונסיגת כוכבכם מרקורי) עשויים להשפיע במהלך החודש על ענייני בית ומשפחה, מצב שעשוי להצית מתח בעבודה או ביחסים בתוך המשפחה. הדברים לא יחזרו לקדמותם, אם לא נפיק לקחים. קושי זה נועד לומר לנו שמה שהיה עד כה מיצה את עצמו ועלינו לשנות את דרכנו, תוך גיוס אחריות, רצינות וגישה ריאלית יותר. קשר שיהפוך להדוק מדי ולחוץ עלול לאיים עליכם.

 

סרטן

הירח החדש בבית התקשורת והנסיעות שלכם לקראת יום חמישי מצפה מכם להיות פרקטיים ולסגל תקשורת עניינית ותכליתית. נסיגת כוכב מרקורי: חשוב שההחלטות לטווח הארוך יהיו מבוססות בעיקר על עובדות והתמקדות בפרטים. קשרים רומנטיים ילהיבו מצד אחד, אך עלולים לאכזב מצד שני. התייחסו לכל סיטואציה בעיניים מפוכחות ומציאותיות, כדי לא להיסחף לאשליות ולאי בהירות.

 

אריה

ענייני כספים והשקעות דורשים מכם זהירות ואחריות עד ה- 22 בספטמבר, שימו לב ליום חמישי. מומלץ לגלות עירנות וזהירות במיוחד במה שקשור לרעיון אידיאליסטי. מיקום כוכב ונוס ומארס במזל קשת עשוי לרענן צדדים יצירתיים, כמו גם השראה וכריזמה, תיהנו מהזדמנות לגייס תומכים לרעיונותיכם, ומי שבורך בביטחון עצמי והעזה, יכול לנצל את המומנטום.

 

בתולה

ימים שני-שלישי עשויים להעיד על אנרגיות נמוכות. ראש חודש במזלכם לקראת יום חמישי, ה- 1 בספטמבר, עשוי לחזק אתכם. מצד שני, נסיגת כוכבכם מרקורי במזלכם ובין מישהו עלול לגרור עוגמת נפש, ייתכן בשל עימות, שבמהלכו כל צד עלול לומר דברים שאחר כך יכול להתחרט עליהם. נקטו מדיניות של ריסון וביקורת. דיבורים חסרי טקט כלפי הצד השני עלולים להזיק למערכת היחסים.

 

מאזניים

בחודש שמקדים את יום הולדתכם אתם עייפים, חסרי מרץ ומחפשים משמעות וטעם לחיים. כלפי חוץ הפעלתנות שלכם נמשכת, אבל הקונפליקטים הפנימיים נוטלים מכם את שארית הכוחות. הירח החדש לקראת יום חמישי עשויים להדגיש את העייפות והמתח שלכם. ונוס במזלכם עשוי להיטיב עימכם. עם זאת, חשוב שתשמרו על האינטרסים שלכם, שלא תמיד זהים לאינטרסים המשותפים.

 

 עקרב

תקופת מזל בתולה מדגישה את הצד הביקורתי והפרקטי של החיים ובקרוב מאוד נראה כבר את תחילתה של אנרגיה שונה ועשייה מסוג אחר. זהירות: מי שנמצא בתוך קשר קבוע, עלול להרגיש שבן הזוג חש שהוא כבול ומחויב מדי, זה הזמן לתת לו קצת אוויר. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר. התקופה הקרובה תתאפיין בדאגה בשל התמודדות עם אילוצים פיננסיים והסיכונים הנלווים להם. גלו זהירות ואחריות.

 

קשת

ראש חודש במזל בתולה (בחמישי) מדגיש את השפעת הכוכבים סטורן בצמידות למארס, שעשוי לסחוף לכעסים ותסכולים. סטורן במזלכם הוא כוכב ביקורתי ונוקשה, שדורש מכם להיצמד לגבולות בטוחים ומוכרים של עשייה. אתם נוטים לפתח אי שקט בשל בעיה מציקה שפוקדת אתכם לאחרונה. שמרו על טאקט וזהירות, כל מילה שלא במקומה או טון חריף מדי עלולים לעורר ויכוח לא רצוי.

 

גדי

הירח החדש לקראת יום חמישי (ה- 1 בספטמבר) עשוי לרמז על תקופה של הישגיות והתייחסות לכישרונכם. לא רק הקריירה חשובה, אלא גם האנשים שתפגשו דרך מקום העבודה חשובים לכך. ייתכנו הצעות לשיתוף פעולה עסקי או חברתי. לבני המזל שביניכם ייתכן במהלך השבועות הבאים שינוי במעמד בתהליך הדרגתי שיביא לתמורה משמעותית. מצד שני, נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשוי להעיד על עיכובים ודחיות.

 

דלי

זוהי תקופה מאמצת שבה תרגישו צורך לנוח, לאסוף כוחות ולהירגע. ענייני כספים והשקעות, או תוספת של עבודה ומחויבויות יאלצו אתכם להקדיש את מירב המאמצים והמחשבות למציאת פתרונות מעשיים, אבל המאמץ שתשקיעו עוד יוכיח את עצמו. כוכב ונוס עשוי להיטיב עימכם בענייני חו"ל ונסיעות. מישהו יהיה מעוניין ליצור קשר. לוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור.

 

דגים

זהו שבוע שבו כולם רוצים להשליט את רצונם על אחרים, ועם הצורך להתנער ולהשתחרר משתלטנות וכפייה, בענייני זוגיות או קריירה. קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. כדאי להתפכח, לפקוח עיניים ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.  מי שעובר משבר יכול להתחיל לתקן כל מה שדורש שינוי תוך מחשבה על הטווח הרחוק.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @     

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות