חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

טיפים לחסכון בהובלת דירה

 

הובלת דירה נחשבת לאחת ההוצאות הגדולות בעת תקופת מעבר דירה. אם אתם עומדים לפני מעבר דירה ומחפשים כיצד לצמצם את העלויות הנלוות אל התהליך, הנה 10 טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בהצלחה

 

בחרו את הזמן הנכון לעבור – בתחום ההובלות הכל עניין של ביקוש וההיצע. כאשר הביקוש גבוה, המחירים יהיו גם הם גבוהים בהתאם ולהיפך. לכן, לזמן המעבר ישנה השפעה ניכרת על מחיר ההובלה והובלות בתקופת הקיץ יהיו יקרות הרבה יותר מאשר הובלות אשר נקבעות לתקופת החורף.

השוו מחירים בין חברות ההובלות – כדי לזכות למחיר החסכוני ביותר עליכם להשוות מחירים בין חברות ההובלות השונות בעבור אותם השירותים. השוואת המחירים תספק לכם אומדן בעזרתו תוכלו לדעת מהו המחיר המבוקש, מהו מחיר מופקע וכן מהו מחיר נמוך.

נסו לקבל הצעת מחיר מדויקת – בקשו מנציג של חברת ההובלות להגיע אל ביתכם ולספק לכם הצעת מחיר מדויקת עד כמה שאפשר עבור ההובלה. אל תשכחו לבדוק כי הנציג שם לב לכל הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל ויכולים לייקר את המחיר. לאחר שקבעתם סכום דאגו לעגן אותו בחוזה מסודר כדי להימנע מהפתעות בעתיד.

ארזו את החפצים לבד – חברות הובלה רבות מציעות שירותי אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. מיותר לציין ששירותים אלו יהיו כרוכים בתשלום נוסף במיוחד אם החברה דואגת גם לספק קופסאות ואריזות מסוגים שונים. לכן אלו הרוצים להגיע לחיסכון בעלויות, מומלץ כי יארזו את הבית בכוחות עצמם וללא עזרה מקצועית.

העבירו את כל מה שאתם יכולים בכוחות עצמכם – בתחום ההובלות הגודל כן קובע כך גודלה של המשאית בה יעשה שימוש תשפיע על המחיר. ככל שהמשאית גדולה יותר, כך המחיר יעלה. לכן אם באפשרותכם להעביר ציוד וחפצים בעצמכם, תוכלו להשאיר לחברת ההובלות רק את הדברים הכבדים וכך ההובלה תהיה קטנה יותר ועמה גם המחיר.

היפטרו מחפצים בהם אין לכם יותר שימוש – המעבר הוא זמן יעיל לעשות קצת סדר בדברים. שלב האריזה כולל גם מיון חפצים ומסירת ציוד שאין בו יותר שימוש. זה המקום לציין כי כמה שפחות חפצים ביום המעבר יותר טוב, היות וכמות קטנה יותר של תכולה תקטין את היקף העבודה, תדרוש פחות כוח אדם לביצועה ובאופן כללי – תעלה לכם פחות.

דאגו לכמה שפחות נקודות עצירה – לא פעם בעת ההובלה אנו נזכרים כי יש לנו מקרר לאסוף מהסבתא וסלון חדש מהחברים ואם כבר שכרנו הובלה, אפשר לעצור על הדרך ולאסוף את כל החפצים החדשים. ובכן עד כמה שדרך זו יעילה היא לא כל כך חסכונית ותייקר את עלות ההובלה שלכם.

קבלו עזרה מחברים ובני משפחה – יש לכם חברים עם רכב גדול? בן משפחה עם טנדר? זה הזמן לגייס אותם לשורותיכם ולהיעזר בהם בעת המעבר. קבלת עזרה מחברים היא דרך אידיאלית להעביר כמה שפחות חפצים עם חברת ההובלה ולהוזיל את העלות.

נצלו ימי חופש מהעבודה – אם לקחתם יום חופש מהעבודה דאגו שיהיה זה יום בתשלום על מנת שלא תהיו בהפסד כספי. באפשרותכם לנצל את ימי החופש שצברתם בעבודה בעת המעבר וכך גם לזכות לשקט נפשי ולהתפנות עד כמה שניתן להשלמת המשימה.

השתדלו לבזבז כמה שפחות בתקופה זו – כדי להגיע לחיסכון מקסימלי עליכם לשמור על ההוצאות שלכם בתקופת המעבר. במקום לקנות אוכל הכינו סנדוויצ’ים, במקום לישון בבית מלון התארחו אצל בני משפחה או חברים או אף צאו לקמפינג משפחתי.

ישנן דרכים רבות בעזרתן תוכלו לחסוך עד כמה שאפשר, עליכם רק להתנהל נכון ולפעמים גם להיות יצירתיים. בעזרת הפעולות האמורות תוכלו להגיע למקסימום חיסכון ולהתחיל את חייכם החדשים בנעימות מרבית.

המאמר נכתב בחסות הובלות דוד – שירותי הובלה לפרטיים ושירותי לוגיסטיקה ושינוע לעסקיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות