חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אימון ראווה של נבחרת ישראל בפוטבול

 

ביום שישי האחרון נערך במגרש הכדורגל החדש שבפארק הטכנולוגי אימון ראווה של נבחרת ישראל בפוטבול. המשחק המיוחד משך אליו יותר מ-150 צופים שהגיעו לראות כיצד הנבחרת הישראלית מתמודדת עם המשחק האמריקאי.

 

האימון סגר למעשה סדרה של חמישה מחנות אימונים של הנבחרת לקראת הטורניר הבין לאומי של הפדרציה האירופאית, שיתקיים בחודש הבא באיטליה.

הנבחרת הישראלית כוללת 60 נציגים בגילאי 15 עד 40 המשחקים בקבוצות פוטבול שונות מנהריה ועד באר שבע. מבין השחקנים יש גם שני נציגים מהעיר, נריה גרנביץ (33) ודוד בארי (30) שכבר הכינו לעצמם את הדרכון וכרטיסי הטיסה לקראת הטיסה לטורניר הראשון באיטליה.

הנבחרת מתאמנת בעיר מזה ארבעה חודשים וביצעה לקראת הנסיעה המיוחלת 11 אימונים סדירים, פלוס חמישה מחנות אימונים. במהלך האימון שנערך ביום שישי האחרון התחלקה הנבחרת לקבוצות הגנה והתקפה (כחולים ואדומים) ויחד תרגלו משחק חזק ששילב מהירות טכניקה ואגרסיביות, כשהמטרה - להכניס את הכדור לאנד זון של הקבוצה היריבה.

מעבר לתרגול הפיזי, האימון נועד להרגיל את השחקנים לשחק משחק מדוד בזמן עם שופטים וקהל ותוכנן כך שיתאים לשעות הצהריים בשביל לדמות בצורה הטובה ביותר את המשחק מול נבחרת איטליה.

במהלך הטורניר שיתקיים ב2.9.16 הנבחרת תשחק מול נבחרות הפוטבול של איטליה, סרביה, ושוויץ. הטורניר ייפתח במשחק של ישראל מול איטליה וסרביה מול שוויץ. אחרי יומיים יתקיימו משחקי הדירוג כאשר הנבחרות המנצחות יתחרו זו בזו וכך גם הנבחרות המפסידות. כל שנותר לנו הוא להחל בהצלחה לנבחרת הישראלית ולנציגים שלנו ממודיעין מכבים רעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות