חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 15 – 21 ביולי 2016  

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  הורוסקופ: 15 – 21 ביולי 2016 

 

                            התחזית של חוה מזר - 15 – 21 ביולי 2016 

 טלה

ענייני חו"ל ועשייה מגוונת, יצירתית ולא שגרתית עשויים לאפיין את ימי סוף השבוע. מומלץ מאוד להתמזג עם אלמנטים דינאמיים. הירח המלא (בשני-שלישי) מדגיש ענייני בית וקריירה, מה שלא יוסיף לשקט הנפשי וגם לא להתנהלות שקטה של יחסים. במקום העבודה או בכלל אתם עלולים להיתקל בגישה שמרנית וחסרת פתיחות. עם זאת, מיקום ונוס ומרקורי במזל אריה מיטיבים עימכם.

 

שור

הירח המלא במזל סרטן ביום שני עשוי לעודד ענייני משפחה, נסיעות ותקשורת שעשויים להיות מודגשים ושיאפשרו גילויים חדשים באשר ליכולות שלכם. זהירות: מומלץ קודם כל למצוא בסיס בריא וחזק יותר לקשרים המתהווים והדבר אמור לגבי כל סוג של קשרים ויחסים (כוכב מארס מול מזלכם), שכן יש גם סימנים שעשויים להעיד על ניגוד אינטרסים, ו/או על מורכבות מתסכלת.

 

תאומים

הירח המלא (בשני) עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. אלה דורשים מכם התייעלות, קור רוח והתרחקות ממצבי מתח תזזיתיים שעלולים להסיט אתכם ממסלולכם. הקפידו על סדר וארגון, מה שיאפשר לכם לפנות לנתיב מעשי יותר וגיבוש תוכניות מוגדרות שיקדמו אתכם. הכוכבים וונוס ומרקורי עשויים לעודד ענייני תקשורת, נסיעות ויצירה ואולי להדגיש ענייני רגשות.

 

סרטן

הירח המלא (בשני) שמתרחש במזלכם עשוי להדגיש את בית השותפויות והנישואים שלכם, מצב שעשוי להשפיע על חייכם הרגשיים ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. מומלץ להתרחק ממה שכובל ומעיק, ולהתאים את עצמכם לאנרגיה מאוזנת. חשוב להבין שהדברים לא בשליטתכם כרגע ועדיף לזרום ולשתף פעולה מאשר להיכנס למאבק מורכב ועיקש שהסיכוי להצליח בו נמוך.

 

אריה

המחצית הראשונה של השבוע: אתם לא רגועים מצב שעשוי לסחוף לאי שקט ולתחושה שאינכם מוצאים פינה לעצמכם. קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם, היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות. אתם מעוניינים בחידוש ובשינוי ומרגישים צורך לחרוג מהשגרה ולפרוץ החוצה ממסגרות מגבילות. מיקום ונוס ומרקורי במזלכם מיטיב עימכם ועשוי לסייע ולהיטיב עימכם.

 

בתולה

הירח המלא (בשני) עשוי להיטיב עימכם, מצב שעשוי לייצר ביטוי יצירתי, שמגביר את החושניות ואת הצורך לחוש דברים באופן פיזי ודרמטי. אתם נראים טוב ומושכים תשומת לב. לפנויים שבכם יש עכשיו צורך ליצור מערכת יחסים חדשה. עם זאת שימו לב: חשוב לקרוא נכון את המפה ולא לפעול מתוך דחף רגעי. מה שנחוץ לכם כרגע הוא זמן רגוע שיאפשר לכם לחשוב, לעבד חוויות ולשקול את צעדיכם בהמשך.

 

מאזניים

אתם עוברים חודש לא קל, המלווה באי שקט ובתחושה שדברים אינם מתקדמים לשום מקום. ענייני קריירה ומשפחה עשויים להדגיש את המחצית הראשונה של השבוע. סף הגירוי שלכם גבוה, דבר שעלול להגביר את רגישותכם ולגרום לכם להגיב בביקורתיות. רק לקראת ה- 23.8 תרגישו בהדרגה הקלה משמעותית, פיזית ונפשית. ונוס (כוכבכם) ומרקורי במזל אריה עשויים להדגיש את הבית החברתי שלכם. לכו על זה.

 

 עקרב

הירח המלא (בשני) עשוי לסייע לכם בענייני תקשורת ונסיעות. תוזמנו למקומות שיועילו לקדם אתכם. התושייה המאפיינת אתכם ונכונותכם לראות יותר מדרך אחת רק יסייעו לכם. האנרגיה בחודש הקרוב דורשת מיצוב של מקומכם במסגרת הראויה לכישרונכם. יש סטנדרטים גבוהים לגבי עבודה או פרויקט עליהם אתם עובדים. קשרים יתחילו בעבודה או באמצעותה.

 

קשת

הירח המלא (בשני) עשוי להתיש אתכם. אל תתפזרו על יותר מדי תחומים, רק באלה שבהם אתם טובים ובטוחים. סטורן במזלכם ומארס בעקרב עשויים להיות אחראים לעצירה, להדחקה ולביקורתיות יתר, עם מנה גדושה של ביקורתיות ושיפוט. ככל שראייתכם תהיה אובייקטיבית יותר, כך יהיה קל יותר להתמודד. הכוכבים ונוס ומרקורי באריה עשויים לסייע בענייני חו"ל ונסיעות.

 

גדי

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי סוף השבוע, אבל אין כל מקום לדאגה. מיקום הירח במזלכם (בשני-שלישי) מחזיר לכם את האנרגיות. בתקופה זו אתם זקוקים יותר מתמיד לתנועה ולמרחב, ומיקבץ כוכבים מאתגר מרמז כי האקשן נמצא עכשיו בשיאו. ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את השבועיים הבאים. הכוכבים ונוס ומרקורי עשויים להעניק התחדשות פיננסית.

 

דלי

המיקום הבעייתי של הירח בתחילת ימי השבוע עשוי לסחוף לחיבוטי נפש מלנכוליים. גם מבחינה בריאותית מדובר בתקופה רגישה. זה הזמן לדאוג לצורכי הגוף והנפש שלכם, שכן אלה פרקי זמן מתוחים ורגישים מאוד. מוטב שתפעילו את שיקול דעתכם ותנהגו בזהירות. האושר שלכם תלוי במידה רבה  בחוש ההומור ובשמירה על איזון. האנרגיות חוזרות אליכם לקראת המחצית השנייה של השבוע.

 

דגים

הירח המלא (בשני-שלישי) עשוי להיות יצירתי ומאתגר. השבוע יאפשר שדרוג רגשי ויעצים את הכריזמה שלכם, אבל לא יפסח על תחושה של בדידות אצל אלה הנתונים במשבר. בשבועות אלה יש הזדמנות למצוא זוגיות מתאימה שתקבל תפנית מפתיעה לקראת חודש אוגוסט. שימו לב לימים רביעי-חמישי: כעסים מודחקים עלולים להשפיע על מצב הרוח שלכם. סגלו אורך רוח.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות