חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קייטנות הקיץ יצאו לדרך

 

החופש הגדול החל וביום ראשון האחרון נפתח ”בית הספר של החופש הגדול” למסיימי כיתות א’ ו-ב’. כ-3,300 ילדים ייהנו בשלושה שבועות של פעילויות העשרה בנושאי אמנות, תרבות וספורט, כאשר במרכז תעמוד הפעילות הערכית.

 

לאחר ארוחת בוקר בריאה ומזינה ישתתפו הילדים בכל אחת מכ-120 הקבוצות, שפועלות בכל בתי הספר היסודיים בעיר, בסדנאות מגוונות, המותאמות לגיליהם ושמות דגש על ערכים חברתיים ועל מיומנויות חברתיות. בין הסדנאות השונות יעסקו הילדים במשחקי חשיבה, באילוף כלבים, בסדנת קסמים, במבוכים ודרקונים, בקיפולי בלונים, בבועות סבון ובקומיקס ואף ייקחו חלק בחדר בריחה, בפעילות ניווט, בפיינטבול, בקארטינג ובקליעה למטרה.

את פני התלמידים מקבלים צוותי ההוראה של בית הספר ומדריכים/סטודנטים/פרחי הוראה שגויסו במיוחד לתוכנית בכדי לשמור על הרצף החינוכי.

 בנוסף, עם יציאתם של הילדים לחופש יצאו לדרך גם קייטנות הקיץ של עמותת סחלבים, בהן משתתפים השנה יותר מ-4,000 מילדי העיר בגילאי גן ועד לכיתות ו’. מבין הקייטנות שמפעילה סחלבים, הקיץ נהנים המשתתפים ממספר קייטנות כמו קייטנת "לגעת בחלום" לילדי הגנים, המתקיימת בתוך הגנים עם הצוותים המוכרים, וכוללת תכנית חינוכית עשירה המשלבת חוגים, הצגות, מופעים וסדנאות יצירה. בנוסף, פועלות "הקייטנה החברתית" לילדי כיתות ג’-ד’, במתכונת דומה ל"בית הספר של החופש הגדול", שמשלבת הפעלות ותכנים חינוכיים חווייתיים, וקייטנת "החופש לבחור", הכוללת ארבעה קייטנות נושאים בהן מבוכים ודרקונים, מולקולה דאבל ספורט ואקסטרים על גלגליות, אשר ישלבו פעילות ייחודית, ימי שיא, ימי פעילות בבריכות, סרטים, הצגות, יציאה לטיולים, סיורים ומגוון פעילויות אתגריות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות