חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

התחזית של חוה מזר לשבוע: 1.7-1.8

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 28 לינואר עד 4 לפברואר

 

                                       הורוסקופ שבועי:  1 – 7 ביולי 2016

 

טלה

הירח החדש (בשני) עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. שימו לב, יש לכם נטייה להפרעות קצב שגוררות חוסר סובלנות ופתיל קצר. הימנעו מקונפליקטים, גלו בגרות, עשו שימוש בקסמכם והיו נגישים תקשורתית וחברתית, במיוחד לקראת ימי סוף והשבוע, וכן בסביבות המחצית השנייה של השבוע. נטייתכם לחוויות יוצאות דופן עשויה להוציא אתכם משגרה מעיקה ולהקל במקרה של דכדוך מעיק.

 

שור

הירח החדש לקראת יום שני עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. האמנים והפעילים שביניכם ימצאו את עצמם בעיצומו של פרויקט שאפתני. המעוניינים שביניכם עשויים למצוא בני זוג ביתיים שיתאימו לציפיותיהם. כוכב מארס מול מזלכם: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. מרס נחשב למלא בשיגיונות ובהשפעתו קל למשמעת להתרופף. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה.

 

תאומים

הירח החדש ביום שני עשוי להדגש ענייני כספים, עסקים והשקעות, שבעטיו תהיו עסוקים בקידום יוזמות שאפתניות, מצב שעשוי להעמיד רבים מכם בתחושת פגיעות ורגישות. מצד שני, מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עד 12 ביולי עשוי להיטיב עם כמה מביניכם, מצב שעשוי לסייע לכם. עכשיו אתם נאלצים להתייחס לעובדות ולנתח מצבים על פי גישה מעשית, מכילה וסובלנית.

 

סרטן

מארס המבקר במזל עקרב וכוכב פלוטו מול מזלכם עשויים להשפיע על המתרחש בחייכם. יחסיכם עם אחד האנשים הסובבים אתכם עלולים להיות רעועים ולהגיע לכדי משבר. מישהו מעוניין להוציא אתכם משלוותכם, או לערער את מעמדכם, במיוחד אלה שלהם יחסים טעונים. הימנעו מכל אלמנט כפייתי, מלחיץ ומגביל ושימרו על שפיות. כוכב ונוס במזלכם עשוי לסייע לכם.

 

אריה

הירח החדש (בשני) עשוי להעיד על אנרגיות נמוכות. השבוע יש נטייה לאנשים סביבכם להעמיד את הסבלנות שלכם במבחן של מציאות מותשת. הימנעו מעימותים וממאבקי כוח שבהם אתם חשים צורך לכפות דעות על אחרים. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו, אם רק תשמרו על פתיחות. המשיכו לרענן מגעים חברתיים ותקשורתיים, ולוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור, זה תמיד עוזר.

 

בתולה

אתם נכנסים לחודש פרגמטי, ומעל לכל אתם שואפים להגיע למצוינות. הירח החדש (בשני) בבית החברתי שלכם, עשוי להיטיב עימכם. מומלץ לפעול בקידום ענייני הלב וליצור מגעים מהסוג שעשויים לסייע לכם בקידום כל יעד פרקטי שעשוי לסייע לכם. מומלץ לצאת מהשיגרה ולנסות לשמור על רעננות וגיוון בכל סוגי מערכות היחסים שלכם.

 

מאזניים

תקופת מזל סרטן עשויה להדגיש ענייני מעמד וקריירה. חשוב שלא תניחו ללחצים להוציא אתכם משלוותכם. החדשות טובות: ונוס כוכבכם עשוי לסייע לכם בקידום פרויקט חשוב, מצב שעשוי להיטיב עם גילויי יוזמה מצדכם מבחינה יצירתית, חברתית או רגשית. רעננו מגעים בארץ ומחו"ל. גילויי יוזמה מצדכם עשויים לזכות יזכו אתכם אולי בהזדמנות שבה אתם חושקים.

 

עקרב

ראש חודש (בשני) אמור לייצר אנרגיה של תעוזה ויצירתיות פורייה, ואף לעודד ענייני רגשות ונסיעות. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל. תוכלו ליהנות מפירות העשייה שלכם ולקדם מטרות ומאוויים באמצעות המישור החברתי והיצירתי שלכם. שימרו על אנרגיה מבוקרת כי תזדקקו לה. מומלץ להיות תכליתיים וממוקדים.

 

קשת

ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את המחצית הראשונה של השבוע. חלק מימי השבוע יאירו ויבליטו את הצדדים המדליקים באישיותכם, בעיקר את הקסם האישי שגורם לאנשים רבים להימשך אליכם. תוכלו לצפות לימים חברותיים, וטובים במיוחד למינגלינג חברי ועסקי כאחד. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.

 

גדי

הירח החדש (במחצית הראשונה של השבוע) עשוי להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. מיקום פלוטו במזלכם המעשי והשקול מעניקה שינוי ברמת התודעה ודורשת מודעות למטרות מפוסקות, והאינטואיציה תסייע למי שיודע להקשיב לרחשי הלב. ככל שתשמרו על חושים מחודדים, חוזק ונחישות, כך יהיה לכם קל יותר להסתגל ולהתמודד עם מצבים קוטביים.

 

דלי

אתם עומדים להיכנס לתקופה לא קלה מבחינה אנרגטית. מיקום השמש ב במזל סרטן עד ה- 22 ביולי, עשוי להשפיע על בריאותכם/הרגשתכם. ובנוסף, מתחים נלווים עלולים להתעורר ולפגום בתפקודכם. אתם עלולים להרגיש שמנסים לכפות עליכם משהו בניגוד לרצונכם או שמתנים את הקשר איתכם בתנאים מסוימים. אל תמהרו להתייאש – בקרוב דברים יסתדרו.

 

דגים

נדרשת הסתכלות אמיצה ופתיחות עם אנשים ששיתוף הפעולה עמם עשוי לתרום למוניטין שלכם. העוצמה של ירח חדש לקראת המחצית הראשונה של השבוע מרמזת כי מתקרבת לעברכם קארמה הישגית וברגע שתהיו מוכנים לקראתה, דלתות חדשות ייפתחו לפניכם. יש עכשיו חשיבות למגעים עתידיים. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. צפויה היכרות מאתגרת.   

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

     

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות