חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לומדים מהאחות הגדולה...

 

סגן ראש העיר אילן יאיר בן סעדון צירף אליו את המועמד לשעבר לראשות עיריית מודיעין וכיום מנכ”ל עיריית ירושלים אמנון מרחב, לסיור לימודי על העסקת מוגבלים. והוא חזר משם עם תובנות

 

סגן ראש העיר אילן יאיר בן סעדון קיים סיור בעיר הקודש ירושלים על מנת ללמוד על העסקת אנשים עם מוגבלויות. לסיור הצטרפו מנהל אגף השירותים החברתיים יעקב אלמוג, פליקס גליק נשיא מועדון רוטרי במודיעין, יוסי לנמן מנהל מוקד עירוני בעירייה, אלי שרוני יו"ר סניף פעול"ה במודיעין. הסיור התחיל במשרדו של מנכ"ל עיריית ירושלים עו"ד אמנון מרחב.

בפגישה עם  סיפר מר מרחב על העיר, על ההתמודדויות של עיר גדולה ובכך שכל העולם צופה לנעשה בה, עידכן בפרטים ועל תפיסת העולם של ראש העיר לגבי העסקת אנשים עם מוגבלויות.

בתום הפגישה סיירו החברים בפעילות שקיימה עמותת נגישות בכיכר ספרא, תירגלו את המתקנים ולמדו על הקשיים שמתמודדים אנשים עם מוגבלויות.

את הסיור סיימו במוקד העירוני אותו מנהל זאב תושב לפיד. מוקד עירוני המעניק שירות לכ- 800.000 תושבים.

זאב סיפר על העסקת אנשים עם מוגבלויות שונות, החל מעיוורים, עם בעיות נפשיות ועוד. תוך שהוא מקפיד לציין שהוא יותר משמח להעסיק עובדים עם מוגבלויות הן בשל הערך הערכי החברתי שבכך אבל בעיקר בשל שביעות רצונו מהעובדים.

בן סעדון: "סיור שקיימנו בירושלים הוא אחד מיני רבים שבכוונתנו לקיים ברשויות המקומיות על מנת ללמוד ממקור ראשון על אופן העסקתם של אנשים עם מוגבלויות והתאמת סביבת עבודתם למוגבלות. חשוב לנו לסייע ולקדם את האנשים עם המוגבלויות בעיר מודיעין מתוך רצון לייצר חברה ישראלית טוב ומכילה יותר. שילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה הוא צו מוסרי וערכי. בכוונתו לקיים סיורים נוספים והסיור הבא יתקיים במוקד העירוני של ראשון לציון "הכול יכול".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות