חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מכפילים את כביש 3 הפנימי

 

בימים אלה נמצאות עבודות התשתית להקמת שכונת נופים בעיצומן, ובמסגרתן, עדכנה העירייה, בעוד כשבועיים יתחילו העבודות להוספת הנתיב המערבי של דרך יהודה המכבי כביש 3, לרבות הקמת גשר שייבנה מעל ואדי ענבה זהה לגשר הנוכחי.

 

כידוע, בשנת 2011 נפתח לתנועה חלקו הדרומי של כביש 3 הפנימי (יהודה המכבי) לתנועה. כביש זה, שמהווה אחד הצירים המרכזיים של העיר, מחבר בין השכונות המערביות של העיר לכביש 431.

הכביש נפתח במתכונתו הנוכחית ככביש דו סטרי היוצא מסוף רחוב עמק זבולון שבשכונת אבני חן ונפגש עם כביש 431. מצומת זה יכולים הנהגים לפנות למרכז עינב ומחלף ענבה מחד או לפנות לכיוון חלקה המזרחי של העיר ולכיוון מחלף לטרון מאידך, כאשר בעתיד תתאפשר מצומת זה גם הכניסה לשכונת גבעת שר, הנמצאת בימים אלה בתכנון מתקדם. כעת, כאמור, עם התקדמות בניית השכונות החדשות יוכפל הגשר ורוחב הכביש לשני נתיבים לכל כיוון.

בעירייה ציינו כי אורכו של הכביש, שעל הקמתו אמון משרד הבינוי והשיכון, הוא כ-1.5 ק"מ, כאשר מרבית תוואי הכביש כבר נעשה במסגרת העבודות לפיתוח שכונת נופים. עיקר העבודות שעוד נותרו הן העבודות להקמת הגשר שייבנה מעל הוואדי. עוד נמסר כי אורכו של הגשר הינו כ-300 מטרים ובעירייה מעריכים כי משך הזמן עד להשלמת הכביש הוא כשנתיים.

בתוך כך, בימים אלה נשלמות העבודות בחלקו הצפוני של כביש 3 הפנימי המקשר בין כביש 443 לעמק האלה. במסגרת עבודות אלה תבצע העירייה ריבוד וקרצוף בקטע שבין הרחובות שדרות הרכס לעמק האלה. בשל העבודות יחולו שינויים בהסדרי התנועה, החל מיום שני 20.06.16 ועד ליום שישי 24.06.16, כאשר העבודות יתבצעו לאורך כל שעות היום.

ראש העיר חיים ביבס: "כביש מספר שלוש הוא אחד העורקים החשובים ביותר בעיר, כביש המאפשר גישה נוחה ומהירה לתושבי חלקה המערבי של העיר, משכונות אבני חן, המגינים, הנביאים והכרמים לכביש 431 ולמרכז עינב. קידום הפרויקט והכפלת הכביש הקיים הם חלק מתהליך הקמת שכונת נופים ושכונת מורשת והמשך התפתחות העיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות