חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כיכרות נוספות בעיר

 

 בימים הקרובים תחל העירייה בעבודות להקמת מעגל תנועה בצומת הרחובות מרדכי מוטה גור ודוד אלעזר בשכונת המגינים, כך נמסר השבוע מעיריית מודיען מכבים רעות.

 

 בעירייה ציינו כי נוסף על העבודות להקמת הכיכר, יבוצעו עבודות נוספות לשדרוג שני מעגלי תנועה ברחוב דוד אלעזר. הכיכר הראשונה היא במפגש עם רחוב מרדכי מקלף והשנייה היא המיני כיכר בצומת של רחוב דוד אלעזר עם רחוב יעקב דורי, שם יורחב מעגל התנועה הקיים. כמו כן, בצמתים נוספים לאורך רחוב דוד אלעזר יבוצעו שינויים גיאומטריים, במטרה למתן את התנועה ולצמצם את תאונות הדרכים באזור.

בעירייה הוסיפו כי בנוסף ייבנו בעיר עוד שתי כיכרות: האחת בצומת הרחובות משה דיין ועמק זבולון, בצמוד לבית ספר "קשת", שמטרתו להגביר את בטיחות משתמשי הדרך. מעגל התנועה הנוסף שמתוכנן להיבנות בקרוב הינו בצומת הרחובות יצחק רבין ויהודה, בסמוך לאולם ספורט "השבטים", אשר גם שם תנועת כלי הרכב הינה רבה.

מעגלי תנועה אלה הינם חלק מהעבודות שמתבצעות במסגרת התכנית רב שנתית להגברת הבטיחות בכבישי העיר, לפיה מבצעת העירייה שורה של פרויקטים תעבורתיים שמטרתם מיתון התנועה. עד כה בוצעו בעיר עשרות פרויקטים הכוללים הקמת כיכרות בעמקים ופסי האטה בצירים מרכזיים, התקנת אמצעי בטיחות בסמוך למוסדות חינוך ומבני ציבור והגבהת מעברי חצייה בצמתים.

מהעירייה נמסר כי במהלך העבודות יתכנו שיבושים בהסדרי התנועה והנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות ובהתאם להוראות השילוט והתמרור שיוצבו במקום.

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון: "מתוך ראיית ציבור התושבים ומתוך רצון לשפר את הבטיחות בדרכים, אנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להמשיך לשדרג ככל שניתן את הבטיחות בכלל כבישי העיר. מעגלי התנועה החדשים שבכוונתו לעשות הינם חלק מתוכנית העבודה הרב שנתית בנושא, יחד נמשיך לשפר ולייעל את התנועה בעיר. אני קורא לנהגים לנסוע בזהירות בהתאם להסדרי התנועה החדשים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות