חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אקים מוקירה את מתנדביה

 

ביום שלישי האחרון סניף אקים מודיעין-מכבים-רעות ערך ערב הוקרה למתנדבי הסניף הוותיקים. הוזמנו והגיעו משפחות אקים וכן בני הנוער, אזרחי העיר ובעלי העסקים אשר מלווים את הסניף לאורך השנים

 

ביום שלישי האחרון סניף אקים מודיעין-מכבים-רעות ערך ערב הוקרה למתנדבי הסניף הוותיקים. הוזמנו והגיעו משפחות אקים וכן בני הנוער, אזרחי העיר ובעלי העסקים אשר מלווים את הסניף לאורך השנים. כיבדו בנוכחותם רבים מחברי מועצת העיר ובעלי תפקידים בעירייה ומפורום העמותות.
במהלך הערב הסניף גם הוקיר את מי שהיה המייסד והיו"ר הקודם ב 12 שנים האחרונות מר שחר מי און . נשאו נאומים וברכות רה"ע חיים ביבס, יו"ר אקים מודיעין אלון טביב, מנכ"לית אקי"ם ישראל סיגל פרץ וכן יו"ר אקים ישראל עמי איילון ששלח את ברכתו המוקלטת. לאחר הנאומים עלה הסטנדאפיסט נחום חבר שהצחיק רבות את הקהל. היה ערב מלא אנרגיות חיוביות ותחושה של משפחה אחת גדולה .
תגובת יו"ר אקים - אלון טביב (רו"ח) - "לסניף פעיל וגדול כמו אקים להצליח להרים הפקת אירוע הוקרה למתנדבים הינו נדבך חשוב לא פחות מקיום פעילות עבור המשפחות עצמן, הערב היה הצלחה גדולה מבחינת הכרת הטוב עבור מי שעשו ונתנו מזמנם ומכיסם וכן כמות האורחים הייתה פנטסטית !
לא מיותר לציין שמרבית חברי המועצה וכן בכירי העירייה נכחו באירוע, וכפי שרה"ע חיים ביבס ציין - הוא יכל לקיים ישיבה מלאה עם נוכחות שכזו, ואני אוסיף שזה מראה עד כמה העירייה מוכוונת לעשייה אמיתית והיכרות עם השטח למען קהילת הצרכים המיוחדים. עוד בערב הוקרנו את שחר מי און המייסד וקודמי לתפקיד כיו"ר הסניף שעשה עבודתו נאמנה ובמסירות נפש, בהתנדבות מלאה רתם והכניס לשותפות העשייה מהרשות המקומית והאזורית וכך שהיום יש לנו סניף חזק ומכבד כל מי שבא בשעריו"
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות