חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

התפרץ באמצע סרט: ”צריך להרוג את כל השמאלנים”

 

אמש בעת הקרנת סרט באולם הקולנוע בישפרו, באמצע סצינה אלימה, התפרץ אחד הצופים מאבטח חמוש: ”צריך להרוג את כל השמלאנים”. שוטרים  הוציאו אותו משטח המתחם. בדוברות המשטרה לא ידוע על אירוע שכזה

 

במוצ"ש אתמול, במהלך הקרנת סרט הקולנוע "הקרימינל" בגלובוס מקס בישפרו סנטר במודיעין, הוקרנה על המרקע סצנה עם מכות רצח והרבה דם, ואז לפתע התפרץ אדם מבוגר, שהיה חמוש באקדח, וצרח בקולי קולות: "ככה צריך לעשות לכל השמאלנים". הקהל ניסה להשתיק אותו, ואחת הצופות אף יצאה ניסערת בוכה מהאולם.

הצופה הצעירה הנסערת והבוכיה ניגשה לעובדי המקום והתשובה שקיבלה: "את צודקת אבל את לא צריכה להגזים". רק בשלב זה כבאולם הקהל המום וכבר התנתק מארועי הסרט וחי חוויה אלימה ומפחידה, יצאה לעובדים צופה נוספת, ענבר גולדשטיין אדמון (יו"ר המשמרת הצעירה של המחנה הציוני בעיר)  והפצירה בסדרנים לעשות מעשה. בשלב זה, כשנאשה התקשרה ענבר לתחנת המשטרה והשוטרים הגיעו לאולם רק כדי למצוא שהסדרנים ברגע האחרון נענו להפצרות והוציאו את המאבטח החמוש מהאולם. השוטרים נטלו את המאבטח האלים אל מחוץ למתחם.

ענבר: "פניתי לאחראי ושאלתי האם אין כוונה להגיש תלונה.", ’זה לא מאחריותי לעשות זאת’.

ענבר שעדיין המומה כמעט יממה לאחר האירוע המפחיד ממשיכה ומספרת: "חלק מהקהל נכנס לבהלה ועזב את האולם, ואני תוהה ומתקוממת על תפקוד עובדי הקולנוע שלא סברו שמדובר באירוע יוצא דופן. זו היתה סיטואציה הזויה והתחושות היו קשות ביותר. קשה להבין איך אנשים מרשים לעצמם מימין או משמאל להתבטא או לעשות מעשים מסוג זה, צריך מידה של סובלנות גם כלפי דעות שונות משלך. כל הענין גרם לי ולרבים תחושה של ערעור בטחון".

לא ניתן היה להשיג את תגובת "גלובס מקס" ומדוברות המשטרה מסרו כי לא ידוע להם על אירוע שכזה. עם הגיע תגובה, נעדכן אותכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות