חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נשוי במנוסה - לרוץ לצפות / ביקורת

 

תיאטרון הקאמרי  מתארח 3 ימים בהיכל התרבות במודיעין החל מיום חמישי הקרוב הצגת צהרים בשישי עם ההצגה הנפלאה ”נשוי במנוסה”,  קומדיה פרועה שסובבת סביב חייו המפוצלים של ג׳ון סמית שמואל וילוז׳ני , נהג מונית שמנהל נישואים כפולים בסתר.  לירי צפתה וחזרה מתפעלת.  לרוץ לראות

 

תיאטרון הקאמרי מתארח בקרוב בהיכל התרבות של מודיעין עם ההצגה הנפלאה "נשוי במנוסה". זוהי קומדיה פרועה שסובבת סביב חייו המפוצלים של ג׳ון סמית (שמואל וילוז׳ני) , נהג מונית שמנהל נישואים כפולים בסתר.

עד כה הצליח ג׳ון לשמור על הסוד ללא היתקלויות מיותרות בין שתי בנות הזוג אך הכל משתבש כאשר הוא עובר תאונה קלה ונאלץ להתאשפז בבית החולים. המסמכים של ג׳ון מראים שתי כתובות שונות ומעידות על כך שהוא בעל שתי דירות ולכן מגיעים לדירותיו חוקרי משטרה על מנת ללבן את הדברים.

ג׳ון ושכנו מאחת הדירות, סטנלי (נדב אסולין), מנסים בכל כוחם להמשיך ולהסתיר את הסוד בעזרת שקרים וסיפורי כיסוי שהם מספרים לכל אחד הנתקל בדרכם. החל משתי נשותיו של ג׳ון וחוקרי המשטרה ועד לשכנים משתי הדירות השונות. כך נוצרת סיטואציה שבה כל אחת מהדמויות חושבת משהו אחר וג’ון וסטנלי צריכים להיצמד לשקרים שסיפרו להם.

הקצב הסוחף של ההצגה לא נותן לקהל לפספס אפילו פרט אחד ומחזיק אותו מרוכז ודרוך לבדיחה הבאה. אלון אופיר הבמאי יצר בעזרת מחזה מבריק הצגה חכמה ומצחיקה עד דמעות.

השחקנים וילוז׳ני ואסולין, הנאלצים לתמרן בין סיפורי הכיסוי השונים ולשחק כל פעם אדם אחר, ראויים להערכה רבה. כל צוות השחקנים המופלא, לימור גולדשטיין, אנדראה שוורץ, עידו מוסרי, אלי גורנשטיין, עמית רייס ועדי ארד, לא פחות חשובים וכל אחד מהם מוסיף צחוק ושנינות להצגה.

התפאורנית, לילי בן נחשון, עשתה עבודה מדהימה בעיצוב הבמה. ללא צורך בהחלפת תפאורה למעבר בין הדירות, בן נחשון עיצבה דירה המחולקת לשניים באמצעות הצבעים שבה ואין רגע שבו הקהל לא בטוח ב100% באיזו דירה מתרחשת הסצנה. עובדה זו מוסיפה המון צחוק להצגה כיוון שנדמה כי שני הדירות כמעט נמצאות באותו המקום ושהסוד הגדול קרב להתגלות.

קומדיה נחמדה לשבירת השגרה המשעממת של היום יום. מומלץ!

כנסו לעמוד ההצגה

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות