חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

4 מנהלי בתי ספר יעזבו בסוף השנה

 

כמידי שנה, השורות מתרעננות, מישהו מתקדם למעלה, מישהו רוצה לגוון ואחר לפרוש לגמלאות. עוד שנת לימודי חולפת

 

מינהל החינוך של עיריית מודיעין מכבים רעות כבר פועל במלוא המרץ לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ז. במסגרת זאת עדכן השבוע מינהל החינוך כי ארבעה מנהלים מבתי הספר בעיר הודיעו כי לא ימשיכו לנהל את בתי הספר בראשם הם עומדים כיום. ארבעת המנהלים הם טלי כהן, מנהלת בית הספר היסודי הממלכתי עמית ברעות (הנמצאת השנה בשנת שבתון) לאחר שזכתה בתפקיד באגף מו"פ במינהל הפדגוגי של משרד החינוך, מנהל בית הספר היסודי ממ"ד שבטי ישראל, אבי ברגר ומנהלת בית הספר היסודי יח"ד גלית גרינבאום שהודיעו כי לא ימשיכו לנהל את בתי הספר בשנה הבאה ומנהל בית הספר הממ"ד נתיב זבולון, מנחם פישר שהודיע כי החליט לפרוש לגמלאות.

כידוע, המכרזים לבחירת מנהלים לבתי ספר יסודיים נעשים על ידי משרד החינוך באמצעות ועדה בראשות מנהל מחוז ירושלים, המפקחת הרלוונטית, אנשי מקצוע וראש מינהל החינוך בעירייה, כאשר המכרזים למחליפי מנהלים אלה יתקיימו בחודשים הקרובים.

ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך: "בימים אלה אנחנו נערכים לקראת גיוסם של מנהלים חדשים למערכת החינוך המקומית אבל לפני כן אני רוצה להודות למנהלי העיר שבמהלך השנים בהם כיהנו כמנהלים בבתי הספר והיו שותפים מלאים לקידום וביסוס מערכת החינוך העירונית כמערכת החינוך מהטובות והמובילות בעיר ומאחלים לכל אחד מהארבעה הצלחה רבה בהמשך דרכם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות