חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סדנת לאימהות ואבות גרושים לילדים בגיל ההתבגרות

 

שימת ההורות בעידן המודרני מורכבת ומאתגרת. למרות הידע הרב, הקידמה והאמצעים הטכנולוגיים, הורים רבים מתמודדים כיום עם דילמות, סימני שאלה וקושי למצוא את הדרך הנכונה להם.

 

מ אם לא די בכך, גיל ההתבגרות והשינויים הרבים והמשמעותיים החלים בו גורמים לטלטלה בחיי המתבגר וההורים כאחד. האווירה בבית מאופיינת לעיתים רבות בקונפליקטים, באי הבנות ובחלק מן המקרים גם בנתק ביחסים. על אחת כמה וכמה, מורכבת המשימה להורים גרושים - מעבר לשאלות המעסיקות כל הורה, נלווים לא פעם קשיי תקשורת עם בן הזוג, רגשות אשמה, קשיים כלכליים והתמודדות עם שאלות לא פשוטות של הילדים.

בכדי לעזור להורים גרושים להתמודד עם קשיים אלו מקיימת הקתדרה להורות ולמשפחה במרכז הרב תחומי, סדנה לאימהות ולאבות גרושים לילדים מתבגרים. בסדנה, שתכלול 12 מפגשים בני שעתיים, יעסקו המשתתפים במאפייני גיל ההתבגרות, בתפקיד ההורים וסמכותם, בחשיבות הנוכחות ההורית, בהעלאת הדימוי העצמי והביטחון העצמי של המתבגר ובתקשורת יעילה ומקרבת.

בנוסף, בסדנה ידונו המשתתפים בחשיבות קיומם של חוקים וגבולות, בחילוקי דעות בין ההורים, ביצירת אווירה משפחתית ובנושאים נוספים שיעלו לפי צרכי הקבוצה. את הסדנה תנחה עדי עוז, בעלת תואר שני בחינוך ומוסמכת בהנחיית קבוצות הורים באווירה נעימה ופתוחה, שמאפשרת הרחבת זווית הראייה של ההורה, תמיכה ועידוד. המפגש הראשון בסדנה יערך ביום ראשון 27.3.16 בשעה 20:30 במרכז הרב תחומי. פרטים נוספים והרשמה: 08-6226799, 08-6226756.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות