חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

באקים מאמצים את בני הנוער

 

בשבוע שעבר התקיים בבית אקים מודיעין ערב גיבוש לבני הנוער החונכים אשר מגיעים מדי שבוע לבקר ולשחק עם חניכיהם ממשפחת אקים. מטרת החונכות

 

בשבוע שעבר התקיים בבית אקים מודיעין ערב גיבוש לבני הנוער החונכים אשר מגיעים מדי שבוע לבקר ולשחק עם חניכיהם ממשפחת אקים. מטרת החונכות הביתית הינה בעצם להיות חברים של ילדי אקים ולמעשה הופכים להיות חלק מהמשפחה והסביבה האורגנית של הילד.
בתחילת הערב יו"ר הסניף אלון טביב דיבר מול הנוער המתנדב והוקיר את פעילותם, בהמשך הובילו את הערב רכזת מתנדבי הנוער טובה ביבר וכן רתם איבגי רכזת הנוער הצעירה. בערב היו משחקי חברה, צחוקים, כיבוד מפנק ושיתוף חוויות מתהליכי החניכה. אשרינו שזכינו לנוער זה !!
* התמונות של בני נוער במעגל הן הרלוונטיות לידיעה הראשונה
2) ביום חמישי האחרון הוזמנו לעירוני ב’ נציגי אקים מודיעין אלון טביב יו"ר הסניף וטובה ביבר רכזת הנוער המתנדב, לספר על עמותת אקים והסניף הפעיל בעיר. הם ניפגשו עם ילדי מועצת התלמידים של שכבת כיתות ז’ יחד עם הוריהם. לא מיותר לציין את להט רוח ההתנדבות בראשותה של יו"רית המועצה שיר (תלמידה) ורכזת השכבה יוספה היקרות שאירגנו ערב זה. במהלך המפגש הסכימו על מספר פעילויות כייפיות (סדנאות כגון - פיצה, מסכות לפורים ועוד) שיערכו ויארגנו שכבת ז’ ומשפחות אקים יוזמנו אליהם. בקיצור הולך להיות כייף :)
* התמונות של טובה עומדת מול קהל וכן התמונה של העמידה מול המצלמה רלוונטיות לידיעה השנייה
 
 
מימין לשמאל - טובה ביבר רכזת נוער מתנדב אקים, יוספה רכזת שכבה ז, אלון טביב יו"ר אקים מודיעין, יו"רית מועצת הנוער שיר יחד עם שאר חבריה למועצה
 
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות