חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קרן מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים

 

עיריית מודיעין מכבים רעות רואה חשיבות רבה בקידום פעילות ספורטיבית ופעילות מוזיקאלית בקרב תושביה. לצד השקעות עירוניות רבות בתחומים אלו, הקימה העירייה קרן מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים על מנת לסייע בידי ספורטאים ומוזיקאים יחידים או לקבוצת להשתתף באירועים ברמה הארצית והבינלאומית.

 

המלגה מיועדת לעודד ולסייע לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים, תושבי מודיעין מכבים רעות, על ידי קידום הכשרתם והישגיהם של מקבלי המלגה בענף בו הם מצטיינים.
המלגה בסך של עד 2,500 שקלים, מיועדת, בין השאר, לסיוע במימון עלויות בהשתתפות בתחרויות בארץ או בחו"ל, השתתפות בקורסים או בהשתלמויות מקצועיות, אימונים מיוחדים, רכישת ציוד וכיו"ב.

ספורטאים ומוזיקאים מצטיינים העומדים בקריטריונים זכאים להגיש מועמדות לקבלת המלגה כאשר המועד האחרון להגשת מועמדות למלגה הוא 3.3.16. את הקריטריונים והטפסים להגשת מועמדות ניתן למצוא באתר העירייה תחת לשונית חינוך והשכלה.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "העירייה פועלת לקידום תחום המוזיקה והספורט בכמה שיותר דרכים. ועדת התמיכות מעניקה סיוע כספי לקבוצות ומועדונים המייצגים את העיר, ולצדה אנחנו גם מחלקים מלגות לספורטאים ומוזיקאים המתגוררים ומייצגים את העיר באופן אישי. אני קורא לכמה שיותר ספורטאים ומוזיקאים למלא את הטפסים ולהגיש את הבקשה כדי שנוכל לעזור ולתמוך בהם בדרכם להצליח."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות