חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גולש בפייסבוק הביא למעצר עבריין פסולת בניה

 

בשבוע שעבר נתפס ונקנס עבריין פסולת בנייה שהשליך פסולת בנייה בפאתי העיר. תפיסת העבריין נעשתה בעקבות פנייה שהתקבלה על ידי תושב ערני בדף הפייסבוק של

 

בשבוע שעבר נתפס ונקנס עבריין פסולת בנייה שהשליך פסולת בנייה בפאתי העיר. תפיסת העבריין נעשתה בעקבות פנייה שהתקבלה על ידי תושב ערני בדף הפייסבוק של העירייה בדבר פסולת בניה שהושלכה בפאתי העיר. בעקבות פניית התושב הגיעו למקום מפקחי מחלקת הפיקוח העירוני של העירייה וגילו ערימות פסולת בניה שהושלכו במקום. מאחר ובשבוע שעבר ירדו גשמים, קשה היה לאתר ראיות מנייר העשויות לספק מידע לגבי זהות המשליך, ולמרות זאת לאחר שהמפקחים חיפשו בערימות, נמצאו ראיות שהובילו אותם לקבלן שעוסק בפינוי פסולת מאתרים שונים במרכז הארץ. פרטי חקירה זו הועברו לידי המשטרה הירוקה להמשך טיפול.

במקביל, המשיכו המפקחים העירוניים לחפש בערימות הפסולת ומצאו אבני חיפוי שהותאמו ושויכו לאתר בניה נוסף בעיר. מבדיקה שנעשתה עלה כי בעל העסק שילם לקבלן פינוי על מנת שיסלק את הפסולת כחוק וקבלן המשנה שלו השליך כפי הנראה את הפסולת בפאתי העיר במקום להביאה לאתר הטמנה כנדרש. בעל העסק הבונה נקנס בהתאם לחוק והפסולת פונתה מהמקום ע"י קבלן הפינוי. כידוע, השלכת פסולת בשטחים שאינם מיועדים לכך היא עבירה על החוק הפוגעת בסביבה ומסכנת את בריאות הציבור. העירייה בהובלת הפיקוח העירוני, היחידה הסביבתית ומחלקת תברואה באגף שפ"ע פועלים רבות שמקרים כאלו לא יישנו, במטרה לשמור על הסדר הציבורי, למנוע מפגעים ולשפר את איכות החיים והסביבה של תושבי העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות