חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנהלת רובע מכבים-רעות

 

מינשר לתושבי מכבים-רעות בחתימתו של יו"ר מנהלת הרובע, יואב טל, הופץ לתושבים. המסמך מעדכן על הפעילויות המתוכננות תוך איזכור ועדכון התושבים ביחס למקור הלגיטימיות של הוועד

 

בסוף השבוע שעבר מצאו תושבי מכבים ורעות בתיבות הדואר שלהם, דף עדכון פעילות מטעם מנהלת הרובע של מכבים-רעות. הכותרת של המסמך היתה,"מנהלת מכבים רעות מחדשת פעילותה". על המסמך חתום יואב טל, כיו"ר המנהלת.

שלושה חלקים עיקריים קיימים במסמך: הראשון, הלגיטימציה שלה. ובה מעדכן יו"ר המנהלת, יואב טל, את התושבים ומזכיר את החלטת מועצת העיר מדצמבר 2005, בדבר הקמת המנהלת. אין במסמך כל אזכור לאשרור ההחלטה כפי שהתקבל במועצה בישיבתה האחרונה בספטמבר 2006.

החלק השני: מעדכן בדבר התכניות הקרובות לביצוע אותן מתכננת המנהלת להוביל: הקמת מחסום נוסף (במקום המחסום שעל כביש יאיר פרג), הוזלת עלויות הטלוויזיה בכבלים, וגינון שטחים פתוחים בתוך הישובים.

החלק השלישי: קריאה לתושבי מכבים ורעות להצטרף לפעילות הוועדות במנהלת.

פרסונאלית, ניתן ללמוד מהמסמך כי הפעילים כיום במנהלת (חברי וועד המנהלת הזמנית) הם: יוסי פסגות, משה בנקר, דנילו דרמן, צביקה לוין, עמירם בריט, חיים בלאיש, עדי מינץ, רמי כהן, נחמיה חתוכה, בתיה קלו ושמעון דבוש. עוד נמסר כי לרשות המינהלת הועמדו תקציבים ואמצעים לשם המשך פעילותה. משרדי המנהלת נמצאים במועדון הנוער שבמכבים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות