חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

גני הילדים: מרוקנים להורים את הכיס

 

מי אמר שילדים צריכים מתקן לטיהור מים ולא קיבל? בגני הילדים נדרשים הורים לשלם אלפי שקלים דמי ועד. דבוש: אל תשלמו מעבר לסכומים המותרים

 

בשבועיים האחרונים פנו הורים רבים ליו"ר הנהגת ההורים של גני הילדים, שמעון דבוש, וקבלו על כך שהם נדרשים לשלם מאות ואלפי שקלים בשנה לטובת הצטיידות בגן ועבור חוגים העשרה.

באחד מגני הילדים למשל מבקשים מההורים לשלם 110 שקל כל חודש דמי ועד עבור הצטיידות לא רק של משחקים וצעצועים אלא גם מתקן לטיהור מים וספרים לכיתה א’. הסכומים הנדרשים עבור ועד הגן הם מעבר לסכום הקבוע שמשלמים ההורים עבור כל ילד, סכום של כ-800 שקל לחודש.

בעקבות תלונות רבות של הורים על דרישות תשלום גבוהות, קורא השבוע דבוש להורים שלא לשלם מעבר לתשלומי הרשות המותרים. הסכום המותר לגביה הוא ביטוח וסל תרבות שנגבה על ידי העירייה בגובה של 106 שקל, עבור חוגים הסכום המקסימלי המותר לגביה הוא 324 שקל לכל השנה, וסכום של עד 8 שקלים למסיבה.

דבוש: "חריגה מסוכמים אלו הינה בניגוד לחוק. אני מצפה מהמפקחת וממחלקת הגנים לוודא שאין חריגה בגביה מההורים זוהי חובתם הברורה".

לעובדה כי בגנים רבים נוטים לחייב את כלל ההורים לשלם, גם אם רק חלקם הסכימו לכך, מזכיר דבוש כי רק הסכמת 100 אחוז מההורים בגן מאפשרת גביית יתר.

רוצים להתלונן? שלחו אימיל להנהגת ההורים העירונית של גני הילדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות