חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

גימלאים ללא הפסקה

 

מועדון הגימלאים במודיעין פתח שנת פעילות חדשה עם מגוון סדנאות, חוגים, הרצאות וטיולים. המועדון פועל במרכז הרב תחומי בניהולה של תמי אלון

 

עם תחילת שנת הפעילות במרכז הרב-תחומי, הצטרפו עשרות רבות של גימלאים לפעילות התוססת והענפה של מועדון הגימלאים. במיוחד עבור הגימלאים נבנתה תוכנית פעילות העשרה לימודית תרבותית מיוחדת הזוכה להיענות גבוהה ולהשתתפות פעילה.
את הפעילות מרכזת באופן מקצועי ובליווי אישי ותומך תמי אלון, רכזת הגמלאים בשיתוף ועדת היגוי עם נציגי מועדוני הגימלאים הפעילים בעיר, וגימלאים מתנדבים המעורבים בפעילות.

תוכנית הפעילות כוללת מגוון של חוגים, קורסים, מפגשי הרצאות, סדנאות, סדרות מנויים, טיולים ומועדונים חברתיים וניתנת האפשרות לכל אחד ואחת לקחת חלק בפעילות בעלות סמלית.

את העונה שעברה סיימו בקתדרה לגימלאים במסיבה חגיגית, במעמד ראש העיר, משה ספקטור, עם מופע של האמנית בלהה תורן. עם סיום המופע, נערך טכס חגיגי בו חולקו תעודות הוקרה למתנדבים מקרב הגימלאים:
משה שביט ונעמי אור, שמלמדים מחשבים. שרה שפירא, שמעבירה בהתנדבות סדרת ההרצאות בנושא דימיון מודרך, שרה שבתאי, שהקימה את מועדון דוברי הלאדינו ודפנה בנימין, שקיבלה תעודת הוקרה על פעילותה במועדון.

במהלך החודשים האחרונים, נפתח מועדון בוקר חדש, המאפשר לגימלאי העיר להתכנס באופן קבוע לפעילות חברתית מהנה ומגוונת. המועדון נפתח ביוזמת מספר גימלאים שבראשם עמד הד"ר אברהם פריד ז"ל, שנפטר בתחילת חודש מאי באופן פתאומי, באותו השבוע בו נפתח המועדון בפני גימלאי העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות