חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אורנה לאלו משיקה קולקציה חדשה לחגים

 

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לחגים מומלץ להתרשם מהקולקציה החדשה של המעצבת אורנה לאלו. אביזרי נוי וכלי אירוח בצבעים טבעיים

 

המעצבת, אורנה לאלו, משיקה לקראת החגים קולקציה חדשה של אבירי נוי וכלי אירוח עם קשת צבעים טבעיים המזוהה עם עולם הטבע. הרבה ירוקים, צהובים וחומים, גוונים שונים של קוניאק וחרדל, כחול-אפור, טורקיז, שחור, לבן ועוד.

הקולקציה כמו נולדה בעקבות טיול על שפת הים – האלמנטים השונים מזכירים שברי צדפים, שברי זכוכית, אבנים שנשחקו או הוכתמו בזפת.

קבוצת LALO HOME כוללת מגוון רחב של אביזרי נוי וכלי אירוח דקורטיביים לבית, ביניהם: קערות, אגרטלים, פמוטים, מגשים וקופסאות אחסון.

אורנה לאלו, בוגרת בית-הספר הגבוה להנדסה וטקסטיל "שנקר", היא מאמניות העיצוב הבולטות שצמחו בישראל ובוודאי מהייחודיות ועתירות הדמיון שבהן.

לאלו, החלה את דרכה לפני 16 שנה בעיצוב אביזרי אופנה ותכשיטים, ומשם המשיכה גם לעיצוב אביזרים ופריטים לבית, תוך שימוש בחומרים מפתיעים וניצול טכניקה ייחודית שפיתחה לעיבוד שרף סינתטי. ביצירותיה מרבה לאלו להשתמש בצורות אורגניות, השואבות את השראתן מעולם הצומח והחי, ומתבססת על משחקי מרקמים של שקוף ואטום וקשת צבעים נועזת, המחזירה לחיים את התמימות והאופטימיות של עולם הילדות.

יצירותיה של לאלו נמכרות בהצלחה רבה ביותר מ-22 מדינות ברחבי העולם, בהן ארצות-הברית, גרמניה, צרפת, אנגליה, אוסטרליה, יפאן וישראל. כל הפריטים מיוצרים בעבודת יד, במפעל שהקימה לאלו לפני שמונה שנים בבולגריה, והם מצטיינים באיכותם הגבוהה.

בארץ ניתן להשיג את היצירות של לאלו בחנויות המתנות ופריטי הנוי ברחבי הארץ וגם במודיעין, וכמובן בבחנות הקונספט החדשה שפתחה בדיזנגוף 24 בתל-אביב.

מחירים לדוגמא: טבעות - מ-64 ש"ח עד 129 ש"ח, שרשראות - מ-294 ש"ח עד 497 ש"ח, צמידים - מ-28 ש"ח עד 258 ש"ח, עגילים - מ-74 ש"ח עד 110 ש"ח, אגרטלים - מ-240 ש"ח עד-420 ש"ח, קופסאות - מ-220 ש"ח עד-280 ש"ח, קערות - מ-320 ש"ח עד-340 ש"ח ומגשים - מ-30 ש"ח עד -95 ש"ח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות