חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שנת הלימודים בעיר נפתחה בצורה חלקה

 

מודיעין פתחה את שנת הלימודים כסדרה. ספקטור ומאיר שמעוני סיירו ביום הראשון לפתיחת הלימודים בבתי הספר החדשים. יו"ר ועד ההורים של גני הילדים שלח ברכות לפתיחת שנת לימודים מוצלחת

 

שנת הלימודים תשס"ז במודיעין מכבים רעות נפתחה ללא תקלות עם כיסא וכיתה לכל 19 אלף הילדים בגנים ותלמידי בתי הספר. במרבית מוסדות החינוך הוצבו מעבר למאבטחים גם חיילים למשך כל היום הלימודים הראשון, תופעה שהפתיעה רבים. עם הצלצול הראשון של שנת תשס"ז נפתחו בצורה מסודרת הלימודים ב-29 בתי ספר ו-153 גני ילדים.

ביום ראשון השבוע סיירו בבתי הספר החדשים לברך את התלמידים בעיר ראש העיר משה ספקטור, המנכ"ל יורם כרמון, מהנדס העיר רמי זיו, ראש מינהל חינוך מאיר שמעוני וראש אגף שפ"ע שלמה עטר.

הסיור נפתח במבנה החדש של בית הספר "יחד" בשכונת השמשוני בהנהלת ליסה לוי. משם המשיכו לבית הספר החדש ממלכתי יא’ בקייזר, בהנהלת עמליה לדרמן. הסיור המשיך בבית הספר השלישי החדש בעיר, הישיבה התיכונית בשכונת בוכמן ולסיום סיירו בבית הספר החדש לחינוך מיוחד, שנפתח השנה לראשונה בעיר, בניהולה של ליאורה ולר. באותו מבנה של בית ספר ’יפה נוף’ שוכנת בינתיים גם חטיבת הביניים של בית הספר "יחד", עד לסיום בניית מבנה הקבע שלה בסמוך לבית הספר היסודי.

לאור פתיחת השנה המוצלחת שלח יו"ר הנהגת ההורים של גני הילדים, שמעון דבוש, מכתב ברכה לראש העיר ולמנהלי האגפים. דבוש: "כאחד שהרבה לבקר ולדרוש להכין מספיק מבנים וציוד לגנים, ולהיערך בצורה נאותה לפתיחת שנת הלימודים, הריני מברך על פתיחת שנת לימודים בצורה חלקה ומעוררת כבוד. בשנה שעברה ההערכות נמשכה לתוך הדקה ה-90 ואילו השנה כחודש לפני הצילצול כבר היה ברור שיש מענה טוב לכולם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות