חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מבצע השלמת חיסונים בחודש הראשון ללימודים

 

שר הבריאות הבטיח בכתב כי בחודש הראשון ללימודים יושלמו במודיעין החיסונים בבתי הספר בהם לא חוסנו התלמידים. הנהגת ההורים מחכה לקבל הבטחה לכיסוי חיסוני של כל התלמידים בשנת תשס"ז

 

הנהגת ההורים העירונית במודיעין ביקשה מחברת הכנסת זהבה גלאון להפנות שאילתה לשר הבריאות בנושא חיסון ילדי מודיעין.

בתשובה לשאילתה התקבלה תשובתו של השר יעקב בן יזרי, בה הובטח כי במהלך החודש הראשון ללימודים יושלמו החיסונים לילדים שלא חוסנו במודיעין.

בתשובתו מציין השר כי במודיעין מכבים רעות היו אמורים לקבל חיסונים 3,714 תלמידים אך חוסנו רק 2,624 תלמידים. אחוז התלמידים שלא חוסנו בשנת הלימודים שעברה עומד על כ-30% ומתשובת השר עולה כי אחת הסיבות היא מחסור עולמי זמני בחיסונים.

על פי השר מספרים אלה של כיסוי חיסוני משקפים את הממוצע הארצי בערים אחרות: "אם כי אנו נותנים העדפה לרשויות המקומיות עם אוכלוסיה ברשויות עם רמה סוציואקונומית נמוכה במיוחד".

בכל אופן הוחלט כי בבתי ספר בהם לא סיימו את ביצוע תוכנית החיסונים במלואה תעשה השלמת חיסונים בחודש הראשון לשנת הלימודים תשס"ז. כך על פי שר הבריאות.

בתגובה מסר חבר הנהגת ההורים העירונית, מיגל הרף: "בתשובת השר אין שום התייחסות לכך שהחל משנת הלימודים הקרובה יחוסנו 100% מהתלמידים, וגם לא ידוע לנו באיזה בתי ספר לא חוסנו תלמידים. פניתי עוד פעם לזהבה גלאון וביקשתי ממנה לטפל גם בשתי השאלות האלה".

בנוסף נפגש הרף עם מחזיק תיק הבריאות בעירייה, סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ, וביקש לבצע ביקורת מטעם העירייה בחודש הראשון ללימודים במטרה לבדוק שאכן משרד הבריאות מקיים את הבטחתו ומשלים חיסונים.

מהעירייה נמסר כי חרל"פ פנה כדי לקבל התייחסות והתחייבות גם לגבי החיסונים של כל הילדים האמורים להיות מחוסנים השנה, כדי לוודא שכולם יחוסנו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות