חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מי יסיע את התלמידים?

 

בעוד שבוע עלולים מאות תלמידים בעיר לפתוח את שנת הלימודים בלי הסעה לבית הספר. מסלולי הקווים כבר פורסמו אבל בעירייה נערכים למתן פתרונות חלופיים במידה וחברת מרגלית לא תפעיל את ההסעות

 

בעוד שבוע תפתח במודיעין שנת הלימודים תשס"ז ועדיין שוררת אי ודאות לגבי הסעות התלמידים.

אומנם העירייה פרסמה את מסלולי קווי הסעות התלמידים אולם בישיבת הנהגת ההורים שהתקיימה בשבוע שעבר דיווח מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, כי ההורים נדרשים לעקוב אחרי העדכונים כיוון שבשלב זה לא בטוח שחברת מרגלית תבצע את ההסעות.

כרמון מסר להנהגת ההורים כי במידה וחברת מרגלית לא תבצע את ההסעות תדאג העירייה לפתרון אלטרנטיבי.

"משרד התחבורה אישר 13 קווי הסעות תלמידים", מסר כרמון, "האחראי על ההסעות במשרד התחבורה שלח מכתב לחברת מרגלית בו הודיע כי הם נדרשים להפעיל את הקווים בהתאם לצרכים ובשיתוף העירייה". אולם בעירייה עדיין לא קיבלו הבטחה מחברת מרגלית שהיא אכן תבצע את ההסעות.

יו"ר הנהגת ההורים, יוסי כץ: "מבחינת ההורים אין חלופה שלא יהיו הסעות. יש לחץ של העירייה ומשרד התחבורה על חברת מרגלית לבצע את ההסעות. אני מקווה שיפעילו את הקווים ואם לא נשקול כהנהגת ההורים את הצעדים".

גם אם ההסעות יצאו מהתחנה ביום ראשון הבא הרי שלא יהיו עליהן מלווים. בהתייחסו לנושא המלווים אמר ראש אגף החינוך, מאיר שמעוני: "הייתה בהתחלה כוונה שיהיו 6 מלווים. אך מאחר ויהיו 13 קווים נושא המלווים עומד בסימן שאלה".

כץ אמר כי הנהגת ההורים תפעל לכך שיהיו מלווים בהסעות התלמידים: "נושא המלווים עלה בפגישה עם מנכ"ל משרד החינוך ועלה רעיון שלהם שיהיו מורים מלווים בשכר. אם לא ננסה לארגן הורים מתנדבים שלפחות ישבו בתחנות. אבל נתמודד עם הסוגיה".

חבר הנהגת ההורים, משה פלוס, נציג בית ספר "דורות", שאל מה יקרה אם לא יהיו הסעות ביום ראשון ה-3.9, וביקש לדעת כיצד אמורים להגיע התלמידים לבתי הספר. בתגובה השיב כרמון: "אם לא נשמע בתחילת השבוע שמרגלית מבצעת את ההסעות זה אומר שאנחנו נדרשים לפתרון אלטרנטיבי".

בעירייה מבטיחים לעדכן את ההורים והתלמידים באמצעות העיתונות המקומית והאינטרנט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות