חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

תופעה: כדורגל רחוב במודיעין

 

כדורגל רחוב הוא משחק ללא חוקים וללא משמעת אז איך בכל זאת מסתדרים? יש שפת כדורגל מיוחדת למשחק הרחוב הפופלארי במודיעין

 

קבוצות של ילדים נוער ומבוגרים משחקים ברחבי מודיעין כדורגל רחוב, משחק פופולארי בעיקר במדינות דרום אמריקה ובראשן ברזיל וארגנטינה.

כדורגל רחוב זו שפה עולמית. בכל מקום בעולם משחקים את "השפה הזאת" ומדברים אותה. הכדורגלנים הגדולים הגיעו מהרחוב: רונאלדיני רוביניו ופיגו.

כדורגל רחוב הוא משחק ללא חוקים נוקשים וללא שופט, פשוט משחק ידידותי. הקבוצות באות למגרשי הכדורסל בבתי הספר במודיעין ומשחקות לפי החוקים הבסיסיים זריקות חוץ, פנדלים ותיקולים.

אז איך בכל זאת בכדורגל המקצועי יש יותר אלימות למרות שיש שופט והחוקים נוקשים? בשכונה כולם חברים של כולם וכולם מתחשבים בכולם. וגם במודיעין עלה כוכב מהכדורגל ברחוב: טוטו תמוז שהיום מככב בבית"ר ירושלים.

השבוע יצאתי לכמה מגרשים לראיין ילדים נוער ומבוגרים על "כדורגל רחוב".

אייל ששון, בן 15: "אני בדרך כלל משחק בעירוני א’ ועידנים עם החבר’ה. מגיל 5 אני משחק כדורגל רחוב וגם שיחקתי כדורגל מקצועי באנגליה ובארץ. שיחקתי ברידינג באנגליה ובמכבי תל אביב בארץ. שיחקתי בתפקיד מגן וקשר אבל אני אוהב יותר את השכונה כי פה משחקים בכל התפקידים".

"השחקן שאני אוהב הוא תיירי הנרי ורק בכדורגל רחוב אני יכול לעשות את הטריקים שהוא עושה. לדעתי יש משהו חופשי וידידותי יותר בכדורגל רחוב".

ירין ויצמן בן 11: "אני משחק ברחוב ובעירוני ב’ שיחקתי גם בהפועל תל אביב, אבל בשכונה עם החברים יותר כיף. שיחקתי בתפקיד בלם בהפועל אבל בשכונה אני יכול גם להבקיע שערים ולהיות חלוץ. אני מעריץ את למפרד מצ’לסי אבל עדיין חושב שכדורגל בלי חוקים יותר כיף".

ירדן דובר, בן 10: "אני אוהב לשחק בשכונה. מגיל 4 אני משחק, אבל ממש טוב מגיל 7. הייתי בהפועל תל אביב אבל אין מה להשוות עם כדורגל רחוב, כשאתה מגן ימני אתה לא יכול להבקיע וברחוב זה מה שאני רוצה ועושה"

עמוס חדד, בן 17: "אני משחק בדרך כלל בנתיב זבולון עם עוד 25 חברה זה עוזר לשחרר לחץ שיחקתי גם במכבי תל אביב אבל אני מעדיף את השכונה אנחנו משחקים באופן קבוע. אני אוהב לשחק יותר בהתקפה. רונאלדיניו הוא הכוכב לדעתי, אבל גם פה טוב".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות