חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כביש 443 - הרולטה הרוסית

 

לא צריך אפילו להיכנס למוקד 443 כדי לגלות, שהכביש מצומת עטרות למודיעין, (ולעיתים מירושלים עצמה) הפך לממש מסוכן, אבל בתקשורת הארצית זה כמו שכלב נשך אדם. לא אורן חזן, לא חדשות

 

מאז שנת 2008 עת בג"ץ הורה על כך, ו mcity דיווח על כך בהרחבה, בג"ץ: כביש 443 יפתח לתנועת פלסטינים, הכביש ידע תקופות קשות ותקופות שקטות, עתה נראה כי נכנסנו לעידן חדש.

הבוקר העלה תושב העיר בדף "מודיעין שלנו" את תמונת רכבו עם חלון רכבו המנופץ, זה קרה לו בדרך למודיעין בקרבת בית חורון, 5 דקות נסיעה ממחסום מכבים.

לתושב העיר העובד בשפלה ומגיע לעיתים רחוקות לירושלים ושמע על כך מחבר או משיטוט בפייסבוק, הדבר נשמע די מפחיד וגם כשהוא חייב, יעשה את העיקוף מלטרון לכביש 1. אבל לתושב מודיעין המגיע לבירה תכופות לבירה, זה פשוט הימור כל אימת שהוא עובר את מחסום מכבים מזרחה את מירושלים לשפלה.

מזפזוף אקראי וקצר בדף הפייסבוק, מוקד 443, עולה תמונה די מדאיגה של מקרי השלכת אבנים ובקבוקי תבערה חוזרים ונשנים כמעט יום ביומו ורק מי שחבר במוקד 443 או נוסע בעצמו תדירות דרך הכביש, יודע ומכיר זאת.

רכב שהותקף בדרך למודיעין

העניין הוא שלא כולם חברים במוקד הנ"ל וגם אם כן, הצורך להגיע לעבודה בירושלים והפיתוי לגמוא את המרחק ברבע שעה, גוברים על החשש, והתוצאה, כביש 443 הומה במשך כל שעות היום.

ושלא תחשבו שהכל קורה אי שם ליד בית חורון, מאז שהחלה אינתיפדת היחידים, גם כשאתה ממש מגיע למחסום מכבים עצמו, אינך מחוסן.

והיכן התקשורת... התקשורת למי שעדיין אינו יודע, יותר מתענינת רק ביוצא דופן, חריג ומעניין, כמו למשל  הרצח בתחנת "דור" ובבית חורון, שם הגיעו כתבי כל העיתונים וערוצי הטלוויזיה, אבל לא תמצאו שום ציוץ על  מה שקורה שם ביום יום.

אז מדוע התקשורת אינה מאזכרת את מקרי זריקת האבנים ובקבוקי התבערה, כי זה כמו האימרה הידועה, אם כלב נשך בנאדם, זו לא חדשה ונעבור לאולמרט.

והנה לא נגענו, שני עמודים אקראיים מהימים האחרונים מדף הפייסבוק "מוקד 443"

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות