חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מאמצים את גבעת הברפיליה

 

תלמידי בית הספר אבני חן יצאו בשבוע שעבר לפעילות בגבעת הברפיליה במסגרת התוכנית ’אמץ אתר’ של היחידה הסביבתית באגף שפ”ע ומינהל החינוך

 

תלמידי בית הספר אבני חן יצאו בשבוע שעבר לפעילות בגבעת הברפיליה במסגרת התוכנית ’אמץ אתר’ של היחידה הסביבתית באגף שפ"ע ומינהל החינוך. פעילות זאת נעשית בהמשך לפעילויות דומות בבתי ספר ברחבי העיר. כזכור, בט"ו בשבט יצאו תלמידי בתי הספר ’מעוז המכבים’, ’עמית’ ו’אריאל’ לפעילויות באתרי הטבע הקרובים לבתי הספר שלהם.

כעת, הגיע תורם של תלמידי כיתה א’ מבית הספר אבני חן שיצאו לגבעת הברפיליה אותה הם מאמצים. התלמידים נטעו עצים יחד עם חברת המועצה מחזית תיק איכות הסביבה, ורד גל, מחזיקת תיק החינוך, הילה בן אליעזר, מחזיק תיק שימור אתרים ומורשת, שמעון גואטה ונציגי היחידה הסביבתית באגף שפ"ע. לאחר הנטיעות ערכו התלמידים פיקניק בחיק הטבע, וקיבלו משימת חקר על החי והצומח בגבעה הירוקה. בפעילות השתתפו גם תלמידי מועצת המדעים של בית הספר שהיו אחראים על פעילות החקר.

יום לאחר הנטיעות, יצאו תלמידי שכבת ג’ לגבעת הברפיליה ובפעילות משולבת עם עמותת נחלת ש"י, הפועלת לחינוך לציונות, מורשת ואהבת הארץ, חקרו התלמידים את הגבעה ועברו במסלול בין תחנות שונות שהפעילו המתנדבות לטובת החיבור בין האדם לטבע. כידוע, תכנית ’אמץ אתר’ היא תכנית במסגרתה בתי ספר יסודיים בעיר מאמצים את אתרי הטבע הסמוכים לבית ספרם. במסגרת האימוץ נחשפים התלמידים לטבע העירוני, מטפחים אותו, מקיימים פעילויות חוץ כיתתיות בנושא סביבה תוך למידה והתבוננות בחי ובצומח בעונות השונות של השנה ואף משגררים את האתר בקרב הקהילה.

מנהלת בית הספר, אביבה לוי: "אנו שמחים וגאים להיות שותפים לתוכנית הערכית שמאפשרת לנו להפוך את התלמידים לסוכני שינוי ואוהבי סביבה ומספקת היכרות מעמיקה יותר עם העיר ואתריה השונים. השבוע מזג האוויר היה לטובתנו ונהנו מאוד מהפעילויות, ברור לנו שתהיה המשכיות עם ההכרות של הגבעה וטיפוחה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות