חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הסתיים קורס וירטואלי ראשון וייחודי מסוגו ”קיימות בסלון”

 

בבית, מול המחשב, בסדרת הרצאות שמטרתן להעניק כלים לניהול אורח חיים מקיים, זכו המשתתפים ליהנות מתכנים חשובים בנושאי תזונה, גינון, קרינה, מחזור וצריכה נבונה  

 

 עיריית ראשון לציון, בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, קיימה קורס וירטואלי ראשון מסוגו בתחום הקיימות. הקורס "קיימות בסלון" הינו אחד מתוצריו של כנס "קצר ולעניין" שהתקיים בעיר ושכלל רצף של הרצאות "טעימה" במגוון נושאים סביבתיים, והיווה את "יריית פתיחה" לקורס עצמו.

הקורס הווירטואלי "קיימות בסלון" אפשר למשתתפים לשבת מול המחשב כל אחד בביתו, להתחבר, לצפות ולקחת חלק במגוון הרצאות שמטרתן להקנות כלים לניהול אורח חיים מקיים והבנת הקשר בין קיימות ובריאות. הנושאים שעלו על הפרק: תזונה, גינון, קרינה, צמצום משאבים, מחזור וצריכה נבונה.

במהלך הקורס התקיים גם סיור "פחים מבפנים" במהלכו ביקרו המשתתפים בתחנת המעבר העירונית לטיפול בפסולת בראשון לציון, במהלכו נחשפו מקרוב וממעמקי הפחים לעולם הפסולת על היבטיו הפסיכולוגיים.

הקורס אף אפשר למשתתפיו ל"גלוש" אל עולם הקיימות (נושאים כגון: מיון והפרדת פסולת, הפחתת קרינה ועוד), לקבל טיפים וליישם מהלכים בחיי היום יום, וכל זאת מבלי לטרוח ולצאת מהבית.

על הצלחתו הרבה של הקורס ניתן ללמוד מדברי אחת המשתתפות, יעל קפלן, שסיכמה: "נהניתי והועשרתי מהקורס המאלף. כל המרצים היו מקצועיים, העשירו את הידע כל אחד בתחומו, אפשרו למידה פעילה ונתנו מענה לשאלות שעלו. הטיפ הכי גדול שקיבלתי ואותו איישם בדרך יותר נכונה הינו מיון והפרדת פסולת אריזות לפח הכתום. מפעילות הקורס עשו זאת בנעימים ומתוך אמפטיה, אנסה להעביר את הידע שרכשתי גם למשפחתי ולחברי ולשכנעם לדבוק בדרך, כי זה חשוב לעולם טוב יותר".

יפעת מאירוביץ יפת, מחזיקת תיק איכות הסביבה והבריאות במועצה, יוזמת רעיון הקורס הווירטואלי מוסיפה ואומרת: "אני מברכת על קיומו של הקורס הראשון מסוגו המאפשר לקהל רחב ומגוון ליהנות ולהעשיר עצמו בידע בנושאי סביבה ובריאות וזאת מבלי מאמץ ניכר, ובלי לצאת מהבית. אם מטרתנו הינה חסכון במשאבים, הרי שהיא הושגה באמצעות הקורס שהיווה עוד נדבך בעשייה ובקידום נושאי הסביבה והבריאות בעיר. יישר כוח לכל השותפים."

הקורס נוהל והופק על ידי חברת "קומיוניטי סביבה וחברה", בשיתוף חברת "ויקונספט", אשר הייתה אמונה על הפן הטכנולוגי.

בתמונה: תחנת מעבר בעיר  קרדיט צילום: עידן גרוס

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות