חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

תודה על כל מה שנתתם

 

110 עובדי העירייה והחברות העירוניות פרשו לגמלאות, ונטלו חלק בערב מרגש שהתקיים עבורם בהיכל התרבות * ”העירייה הייתה עבורנו בית שני לאורך שנים ארוכות. לא אגזים אם אומר שלחלקנו היא הייתה בעצם בית ראשון”, סיכמה בהתרגשות יעל ערמי לאחר 27 שנות עשייה בארגון    

 

פרישה לגמלאות היא אירוע משמעותי במיוחד עבור כל אדם. כשמדובר בטקס פרישה ל-110 עובדים עוצמת החוויה חזקה עוד יותר. האודיטוריום בהיכל התרבות העירוני אירח את הטקס לכבוד פורשי העירייה והחברות העירוניות. מנהלי האגפים והחברות בהם הועסקו העובדים הגיעו וכיבדו בנוכחותם את המעמד.

הפורשים הטריים דיברו ביניהם על זמן איכות עם הנכדים והמשפחות, אבל רבים מהם לא הסתירו את העובדה שגם כעת, עם היציאה לגמלאות, הם רוצים לשמור על קשר כזה או אחר עם מקום העבודה, להשתתף בפעילויות תרבות עם חבריהם ולהרגיש שייכות ונאמנות לארגון בו שירתו לאורך עשרות שנים.

ראש העירייה דב צור העניק לכל אחד מהפורשים מגן הוקרה ובירך: "בשם כל תושבי ראשון לציון אני ניצב פה על הבמה כדי להגיד לכל אחת ואחד מכם - תודה! בניתם פה עיר נפלאה. כשתסתובבו בעיר ותראו את פירות העשייה שלכם ואת שביעות רצון התושבים, אתם תתמלאו בגאווה ובידיעה שכל זה לא יכול היה להתקיים בלעדיכם."

מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, אמר לפורשים: "תמיד תישארו חלק ממשפחת עיריית ראשון לציון, ונמשיך לראותכם בפעילויות המתוכננות לכם גם כגמלאים."

יו"ר ועד גמלאי העירייה, עמרם פרץ, הצחיק את קהל הנוכחים במספר בדיחות והבטיח לפורשים: "אנחנו כאן בשבילכם. לא יהיה חסר לכם שום דבר."

יעל ערמי, שעבדה בעירייה 27 שנים, בירכה בשם הפורשים: "אני מודה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי להתייצב כאן היום ולשאת מילות תודה וברכה בשמי ובכל כל החברים שפרשו לגמלאות. במשך עשרות שנים הייתה לנו העירייה בית שני לא אגזים אם אומר שלחלקנו היא הייתה בעצם בית ראשון. אנו נפרדים בסיפוק ובגאווה וגם עם שמחה מהולה בעצב על סיומו של פרק מרכזי בחיינו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות