חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בחוויה המודיעינית פורחים ומטיילים בגבעות הדרומיות

 

כחלק מסדרת הפעילויות והסיורים המודרכים באתרי הטבע בעיר, ”חוויה מודיעינית” של העירייה והחברה להגנת הטבע, מוזמנים תושבי העיר, לקחת חלק בסיור פריחה מרהיב בגבעות הדרומיות של מודיעין מכבים רעות

 

הגשמים הרבים שירדו בשבוע שעבר וימי השמש לאחריהם הביאו לפריחה מרהיבה של כלניות אדומות, רקפות, מקור חסידה, דמומית, ושל פרחים רבים נוספים בסביבות העיר. כחלק מסדרת הפעילויות והסיורים המודרכים באתרי הטבע בעיר, "חוויה מודיעינית" של העירייה והחברה להגנת הטבע, מוזמנים תושבי העיר, לקחת חלק בסיור פריחה מרהיב בגבעות הדרומיות של מודיעין מכבים רעות המעוטרות במרבדי פרחים צבעוניים ויפים לצד שרידים ארכיאולוגים ובוסתנים, המהווים בית גידול ייחודי לבעלי חיים רבים. כידוע, הגבעות מהוות חלק מהמסדרון האקולוגי הארצי, שהוא רצף שטחים פתוחים המאפשר מעבר של בעלי חיים והפצת צמחייה, ואף נמצאות על ציר הנדידה של הציפורים.

במסגרת הסיור, שיודרך על ידי החברה להגנת הטבע, יצעדו המטיילים במסלול הליכה מעגלי המטפס דרך גבעות ’קנובה’ ו’בארית’ הירוקות והפורחות. המשתתפים יכירו את הצמחייה, בעלי החיים השוכנים במקום וישמעו סיפורים על הגבעות ויושביהן. בפסגת הגבעה יקיימו המשתתפים תצפית אל נוף עוצר נשימה, הכולל את הרי ירושלים, עמק איילון, לטרון ועוד.

התוכנית ’החוויה המודיעינית’ לה שותפים עיריית מודיעין מכבים רעות והחברה להגנת הטבע מציגה בפני התושבים את אתרי הטבע היפים של העיר בארבע סוגי פעילות שונות: סיורי בוקר מודרכים, סיורי עששיות בתיתורה, סיורים מודרכים למשפחות באתרי הטבע ומשחק חפש את המטמון, כאשר כל הסיורים הם בתשלום סמלי. את רשימת האתרים המלאה של חוויה מודיעינית ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר העירייה תחת הלשונית סיורי טבע, מורשת והיסטוריה.

סיור הפריחה בגבעות הדרומיות יערך ביום שבת 06.02.16 בין השעות 09:00 - 11:30 כאשר היציאה היא מנקודת המפגש בשדרות מנחם בגין ליד כיכר השוטר. הסיור מתאים למשפחות, ללא עגלות ומומלץ להגיע עם כובע, מים ונעלי הליכה. לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: המוקד העירוני 106 / 08-9726020. במקרה של מזג אוויר חורפי הסיור יבוטל.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות