חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

זמזומי הדבורה השבוע הגיעו עד רעות, ענבל מאיו ויהורם גלילי

 

השבוע בסיוריה האוויריים ביקרה דבורה באירוע בו נאם יהורם גלילי, בביתו של הרב מחב”ד סניף רעות מכבים ובתחרות האקרובטיקה בה הביאו בנות ענבל מאיו הרבה כבוד למודיעין

 

לרב חבד מרעות נולדה בת ודבורה הוזמנה

דבורה הוזמנה למסיבת ט"ו בשבט והרמת כוסית להולדת בתם של רב חב"ד במכבים-רעות, הרב יצחק נוימן ורעייתו יעל, שהתקיימה ביום שני בערב בביתם שברעות. בין המוזמנים פגשה דבורה נציגות מכובדת של חברי מועצת העיר ביניהם שלמה פסי, סגן ראש העיר וממלא מקומו, שברך גם בשמו של ראש העיר. הצטרפו למברכים: אלעד שמעונוביץ, האחראי על הנוער ואייל הנדלר, חבר המועצה. דבורה הקשיבה לדברי ההסבר של הרב נוימן על מהות החג והצטרפה לאורחים שהוזמנו לקיים מצוות אכילת פירות יבשים. היה טעים ונעים!!!

 

 

הנואם והסופר הצעיר תוצרת מודיעין

דבורה תתפלא אם מישהו כאן ישאל מי זה יהורם גלילי אבל לא תתפלא אם מישהו ישאל, מה יהורם גם נואם? אז דבורה רוצה לחדש לכם. יהורם גלילי ממודיעין, שלאחרונה שיר שכתב בשם: "קווים מתעקלים" התפרסם במוסף "גלריה" של עיתון "הארץ", התכבד בשבוע שעבר להשיק את המגזין הספרותי המקוון החדש של האוניברסיטה הפתוחה "פתוח סגור פתוח" שעלה לאתר האוניברסיטה הפתוחה, באירוע שנערך באולם נוידרופר בקריית האוניברסיטה הפתוחה ברעננה.

באירוע השתתפו סטודנטים וסטודנטיות שלמדו ולומדים בסדנאות הכתיבה של המחלקה ללשון, ספרות ואמנויות באוניברסיטה הפתוחה, ובהם גלילי, המשמש רמ"ח הסברה ותקשורת באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה. את האירוע הנחתה הסטודנטית עמר אפלבוים, ופתח אותו הסופר ד"ר מתן חרמוני, המלמד סדנת פרוזה באוניברסיטה הפתוחה. מלבד גלילי, נשאו נאומים פרופ’ מתי מאיר, ראשת המחלקה לספרות, לשון ואמנויות באוניברסיטה הפתוחה, וד"ר עודד וולקשטיין, עורך ספרות המקור בהוצאת כתר, שנתן הרצאה מרתקת על יצירות בכתב העת המקוון החדש ועל יצירה בכלל.  ודבורה רוצה לספר לכם עד כמה היא התרגשה עד דמעות, סוף, סוף יש לנו גם סטודנט, גם סופר וגם נואם... אה, כן הוא גם עיתונאי בעברו.  לא רע בשביל ילד בגילו.

 

המתעמלים של ענבל תמיד מובילים

דבורה חפרה ומצאה שהמתעמלים של ענבל מאיו התברגו במקומות המובילים בתחרויות גביע האיגוד בטרמפולינות ופס קרקע

בסוף השבוע האחרון באחת מהגיחות האוויריות של דבורה עת היא תרה אחר פעילות ספורטיבית של מישהו ממודיעין, צפתה בתחרויות גביע האיגוד בפס קרקע וטרמפולינות, אך הכי חשוב זה שהיא היתה שותפה לחוויה של ההישגים מרשימים של המתעמלות והמתעמלים של המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו.

ומי בין הזוכות:מאי מזר, יעל לויתן, אורי לינצ’בסקי,ומתן פרלמן, שושנה רובין, ליאור פלג, הילה ואקנין, ואריאל רובין. וחוץ מדבורה שהרביצה חתיכת נאום, גם מנהלת המרכז להתעמלות, ענבל מאיו הוסיפה ברכה משלה:

"כל הכבוד לכם על התהליך, ההתמדה, הנחישות וההישגים המרשימים בתחרויות! כבר היום חוזרים להתאמן כרגיל, ונמשיך לשלב עבודה מקצועית בהנאה רבה. מחמם את הלב כיף לראותם קורנים על דוכני המנצחים בתחרויות השונות, ואני בטוחה כי בתחרויות הבאות במהלך השנה, נראה עוד הישגים רבים". דבורה חותמת על כל מילה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות