חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 13 – 19 ביולי 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  הורוסקופ 13 – 19 ביולי 2018

 

 טלה

שבת מומלץ לבילוי ולשינוי שגרה מבורך. למקרי ולבלתי צפוי יהיה תפקיד מכונן בכל מה שיתרחש. שימו לב: אתם זקוקים לאיזשהו מנגנון שישמור עליכם. כוכבכם מארס יימצא בנסיגה עד 27 באוגוסט. מסוכן עכשיו להתעסק עם האגו, כי זה האויב הכי גדול שלכם עכשיו. השמירה על איזון ועל פרופורציה – זה הדבר שהכי הכי חשוב לדבוק בו עכשיו.

 שור

למרות שהתקופה עשויה להיטיב עמכם, שימו לב לנסיגת כוכב המרץ והאנרגיה מארס בבית הקריירה שלכם. מודעות: ייתכנו קונפליקטים עם בן זוג, קולגה, או שותף, שם קיימת נטייה לאיבוד שליטה לא רצוי. מוטב שתשמרו על איפוק ועל ריסון. כוכב מארס מסעיר את הרגשות, מעצים את חוש הדרמה שלכם, ומגביר את הנטייה למריבות ולקונפליקט. נהגו באיפוק וקור רוח.

 תאומים

לתאומים לא קל במציאות הנפשית וגם במציאות האובייקטיבית. כדאי לזכור שהעניין זמני ושבקרוב מאוד תחושו הקלה משמעותית ותיכנסו בהדרגה לכמה שבועות של התנסות מבורכת.  בינתיים חשוב להתמודד עם מציאות טעונה ולא להתחמק מקושי משתק. מודעות: יש להיזהר בנסיעות וגם להימנע מתזזיתיות וחוסר טאקט. ענייני כספים והשקעות דורשים ראייה בוגרת ואחראית.

 סרטן

זוהי תקופה פרודוקטיבית ומחזקת, וגם אם עדיין לא נמצאו פתרונות לכל הבעיות, לפחות תרגישו שאתם חזקים מספיק כדי להתמודד איתן. תוכלו ליצור קשרים או לחדש קשרים חלודים, והאינטואיציה תסייע ליודעים להקשיב לרחשי הלב. עם זאת, ענייני כספים והשקעות נוטים לסיכון. לכן חשוב לשמור על איזון נכון ולא למהר למשהו שעשוי להוות סיכון פיננסי.

 אריה

רבים מכם עסוקים מאוד ממקום של תהפוכות ושיאים וחוויות מרגשות ברמה קיצונית. מומלץ להיות פעילים ויוצרים וליהנות ממה שהחיים מעניקים לכם, כי בגדול - זוהי תקופה שנוטה לחתרנות ובעייתיות. מיקום כוכב מארס מול מזלכם עשוי בקלות לסחוף את השבוע למתח, לניגודים ולעימותים. מיקום השמש במזלכם לקראת ה-23 ביולי ואילך תחזק את הביטחון העצמי שלכם.

 בתולה

אתם מתייחסים לעובדות ומנתחים מצבים על פי גישה מעשית, מציאותית והגיונית. כוכב ונוס במזלכם עד 6 באוגוסט עשוי להשפיע עליכם לטובה ויוסיף לכריזמטיים שביניכם טונות של קסם אישי וכיוון גורלי. מצד שני, אתם זקוקים לאווירה רגועה, מומלץ להיזהר מחוסר יושר, חלקלקות ותחמנות. חוסר ערנות יגרום לתחושות סותרות של בלבול ומבוכה. שמרו על דיסקרטיות.

 מאזניים

התקופה הנוכחית מרמזת שדברים לא זורמים, ויש נסיגות בדברים שהיינו רוצים שיתקדמו בקצב מהיר. ייתכן שהמעמד שלכם כרגע נתון במצב שברירי. אלה שכבר עברו מהפך מסוים עסוקים בלשדרג את מצבם. ענייני קריירה ומשפחה עשויים להעסיק אתכם עכשיו. העצה שלי כרגע היא: שמרו על פרופיל נמוך. נקווה שלפחות ענייני כספים צפויים לעדנה בתוך שבוע.

 עקרב

מיקום השמש במזל סרטן בתקופה הנוכחית עשוי להביא עמו בשורות והזדמנויות חדשות ויוצר תחושה של התחדשות, נצלו זמן זה לרכישת ידע ועוצמה. זאת כדי לחשוב בצורה בהירה ולגבש לעצמכם את דרככם בעתיד. אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לחזק את ביטחונכם, ומי כמוכם יודעים להתחדש ולהכות בברזל כל עוד הוא חם ובוער.

 קשת

אתם מתעסקים בחשבון נפש מתיש בנוגע לעתידכם. לא קל כרגע למצוא את שביל הזהב וכנראה תצטרכו לוותר, בינתיים לפחות. זכרו כי הארה דינמית ואופטימית יותר צפויה לקראת התקופה שתתחיל ב- 23 ביולי ותימשך כחודש. בינתיים יש להתמקד במטרות שהצבתם לעצמכם, ממש להתעקש, ייתכן שתצטרכו לפתור בעיה כספית דוחקת שנכפית עליכם. גלו אחריות.

 גדי

זוהי תקופה של התארגנות ורה-אורגניזציה. הכוחות חוזרים וממלאים אתכם, ואתם מעיזים יותר מן הרגיל כדי לצבור תאוצה מכוננת. רבים מכם לקראת או בתהליך של שינויים ברוכים ומומלץ להיות מודעים וערניים. אל תתעלמו מחוש הביקורת ומהזהירות הטבעיים שלכם. ענייני כספים והשקעות יעסיקו אתכם ככל הנראה השבוע. אל תתפתו למה שנראה כדרך מהירה להפקת רווחים.

 דלי

אתם עובדים קשה ועסוקים מהרגיל. כוכב המרץ והאנרגיה מארס במזלכם עשוי להגביר מתחים ואי שקט. חשוב לכן לשדר איפוק ומשמעת עצמית, להאט על הקצב ולנוח יותר. מישהו נוהג בכם בחוסר הגינות וכדאי בשלב זה להבליג. זכרו, ההיגיון והניתוח השכלי הקר לא אפקטיביים כאשר הם מושפעים מרגשות פגועים. לפרויקט מסוים כדאי לגשת בזהירות ובהדרגה.

 דגים

יש לכם ויז’ן, יש לכם אידיאלים, וכשיש חלומות הם מוליכים אתכם קדימה. חלק מכם מתמלאים בכוחות, מרץ ואופטימיות שיגיעו לשיאם במהלך התקופה. אתם נוטים לעייפות, מתוחים וקצת מדוכדכים. פרטים רבים נעלמים מעיניכם כרגע, והתמונה המוצגת לכם כרגע נוטה לחוסר אמינות ולא משקפת את המציאות. כדאי לנקוט גישה פשוטה, ישירה ומעשית.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות