חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שזירת פרחים לאירועים

 

בכניסה לאולם עומדת עגלת פרחים, ממש כמו בעיירה צרפתית, המציגה צבעוניות רבה ומגוון רחב של פרחים. עגלת הפרחים מוסיפה למראה האולם, אך היא לא נמצאת שם רק בשביל הנוי. עמדה זו היא עמדת שזירת פרחים שנמצאת שם עבור האורחים וחוגגי האירוע.

 

בכניסה לאולם עומדת עגלת פרחים, ממש כמו בעיירה צרפתית, המציגה צבעוניות רבה ומגוון רחב של פרחים. עגלת הפרחים מוסיפה למראה האולם, אך היא לא נמצאת שם רק בשביל הנוי. עמדה זו היא עמדת שזירת פרחים שנמצאת שם עבור האורחים וחוגגי האירוע.

אירוע מוצלח זה אירוע שהאורחים צוברים בו חוויות ולא רק מדברים על האוכל (שלא תבינו לא נכון, אנחנו אוהבים אוכל!) איכות התפריט חשובה מאוד באירוע, אך לבד מאוכל איכותי, מחפשים כיום אטרקציה מרכזית בכל אירוע.כדי להעשיר את האירוע בחוויות יש מגוון רחב של אטרקציות, חלקן מרגשות וחלקן כבר נדושות.

אחת האטרקציות שעדיין לא מוצתה מספיק ולכן תפתיע מחדש את האורחים היא עמדת שזירת פרחים לאירועים יש המכנים אותה בוטיק פרחים לאירוע ויש שיקראו לה דוכן פרחים לאירועים, בכל מקרה זו אטרקציה ייחודית, מרהיבה ובלתי נשכחת.

 מהי עמדת שזירת פרחים לאירועים?

עמדת שזירה זו עגלת פרחים ענקית המוצבת בכניסה לאירוע ומופעלת על ידי שוזרות פרחים מקצועיים, חייכניות ומלאות בחן ושמחת חיים . כל אחד מהמוזמנים לאירוע מוזמן להתקשט בתכשיטים העשויים מפרחים טריים, לפי טעמו האישי. שוזרות הפרחים בעמדת הפרחים יחלקו לאורחים צמידי יד, כתרים, קשתות, סיכות דש, שרשראות, עגילים וזרים העשויים מפרחים טבעיים ויקשטו את המשתתפים באירוע. התכשיטים יוכנו במקום לפי בקשת המוזמנים עם אפשרות בחירה של סוג הפרחים הרצוי והצבע המועדף. עבור האורחים הפחות יצירתיים בעצמם- העמדה תציע מגוון של תכשיטים מוכנים לבחירה, כולל תכשיטים לגברים וזרים לג’נטלמנים כדי שכל אחד מהאורחים ירגיש מיוחד. האורחים יכנסו לאווירה חמימה, צבעונית, ייחודית וכיפית, דבר שכמובן משפיע על מצב רוח טוב ומכניס את האורחים לאווירה שמחה, צבעונית ומלאת אנרגיה מיד עם כניסתם לאירוע.

לאיזה סוג אירועים תתאים עמדת שזירה?

עמדת שזירת פרחים לאירועים מתאימה לכל אירוע בין אם מדובר באירועי חברה ואירועים עסקיים למטרת השקת מוצר חדש, הרמת כוסית, מיתוג החברה מול עובדים או מול ספקים חיצוניים וקולגות, ובין אם מדובר באירועים פרטיים. אירועי חתונה,  בר מצווה, בת מצווה, בהם כלת השמחה וחתן השמחה יתקשטו בפרחים שיראו מצוין בתצלומים. גם עבור בריתות וחתונות אטרקציה זו מתאימה כמובן.

לבד מאטרקציה לאורחים, ניתן להיעזר בשוזרות הפרחים כדי לייחד כל סגנון עיצוב בר מצווה שתכננתם. עם פרחים טבעיים עיצוב האירוע יראה רענן יותר וצעיר, וביחד עם הפרחים שהאורחים יענדו על זרועותיהם יתקבל עיצוב משלים ותואם. 

עמדת שזירת פרחים ועיצוב אירוע על ידי שזירת פרחים זו דרך להפוך עיצוב אירועים מעיצוב שגרתי ונדוש, לעיצוב חוויתי שהמוזמנים לוקחים בו חלק פעיל.

 התקשרו עוד היום לאמרלו עיצוב אירועים ושזירת פרחים לאירועים והזמינו עמדת שזירה לאירוע שלכם, טלפון להזמנות: 050-9710166  או שלחו מייל לכתובת: amarelu7@gmail.com. אנו נעצב עבורכם את בוטיק הפרחים הייחודי לאירוע שלכם בקונספט המותאם לכם באופן אישי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות