חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתיחת פנים ללא ניתוח

 

”עלי וגם עליך רואים את השנים, ואת יפה, פנים אל מול פנים” שר יהודה פוליקר בשירו ”פנים אל מול פנים”

 

בניגוד לדוריאן גריי של אוסקר וויילד, אנחנו מזקינים והשנים נותנות את אותותיהן בפנינו - כאן קמט צחוק שהיה חינני כשהיינו צעירים יותר, שם קמט במצח, שמזכיר לנו שאנחנו נוהגים לשכוח את משקפי השמש שלנו בבית לעיתים קרובות מידי. כן, אין ספק כי עור הפנים שלנו איננו כפי שהיה בעבר. לעיתים, אנחנו נוהגים לנחם את עצמנו תוך האמירה שהרווחנו כל קמט ביושר, ושהקמטים הללו הינם עדות לאופיינו ולנחישות שלנו, אבל, במרבית הזמן, פשוט היינו רוצים שמישהו יגלגל את הזמן לאחור וישיב לנו את העור הרענן והמתוח שעטף את פנינו לפני עשור, שניים או שלושה עשורים. עד לפני שנים לא רבות, הדרך היחידה להחזיר את עור פנינו מעט לאחור היה ניתוח מתיחת הפנים הקלאסי, אולם כיום, כאשר שיטת Face Tite מציעה מתיחת פנים ללא ניתוח, אין לנו כבר צורך להפקיד את פנינו בידי מנתחים פלאסטיים (יהיו מיומנים ככל שיהיו) ולהתמודד עם כל הסיכונים הכרוכים בניתוח כזה.

 

מה היה "רע" בניתוחי מתיחת פנים?

נכון, בעת שניתוחי מתיחת פנים היו ניתוחים פופולאריים ונפוצים, הם היו הדרך היעילה ביותר להתמודדות עם נזקי הגיל ועם הדרך בה כוח המשיכה משפיע על עור הפנים שלנו ועל הרקמות אותן הוא עוטף, אולם, יחד עם יעילותו היחסית הרבה של ניתוח מתיחת הפנים, הוא היה מלווה בחסרונות לא מעטים, החל מצלקות הנותרות לאחריו, דרך סיכוני ההרדמה הכללית המרובים וכלה בזמני ההחלמה הממושכים ממנו. גם במקרים בהם לוו הניתוחים בהליכים משלימים (כבניית נפחים או השתלת שתלי סיליקון) ושופרו על ידי טכניקות חדשות כשילוב כיווני מתיחת עור הפנים, עדיין, התוצאה (והבעת הפנים) שהתקבלה הייתה מעושה ולא טבעית, בעיקר בהתחשב בסיכונים בהם היו ניתוחים אלה מלווים.

 

שיטת פייס טייט (Face Tite) - מתיחת פנים ללא ניתוח

קל להבין, מדוע, במקביל לנשים וגברים שבחרו להיכנס מתחת לסכין המנתחים, המשיכה הרפואה האסתטית לחפש פתרונות יעילים יותר ומסוכנים פחות לאתגר העור המזקין. לבסוף, לפני שנים לא רבות, פותחה השיטה המאפשרת מתיחת פנים ללא ניתוח - שיטת הפייס טייט. במהלך הטיפול המבוצע בהרדמה מקומית, מוחדרת צינורית דקה אל מתחת לעור, ודרכה עוברים גלי הרדיו. הגלים יוצרים באזור חום, אשר יוצר הרס מכוון של סיבי האלסטין והקולגן באזור. הרס זה מעורר את הסיבים לכיווץ העור ולייצור מחודש של הסיבים, מה שיוצר עור מתוח, חלק ומוצק יותר. את תחילת תוצאותיו של הטיפול אפשר לראות כמה ימים לאחר ביצועו, כאשר השיפור המשמעותי יורגש לאחר פרק זמן של כשישה שבועות. הטיפול בטוח, איננו מכאיב והוא מפיק כיום את התוצאות הטובות ביותר הקיימות, ללא צורך בסכין המנתחים או בסיכונים הנלווים לניתוח מתיחת פנים. את טיפול הפייס טייט ניתן להשלים באמצעות טיפול הצערת פנים בשיטת פרקטורה (FRACTORA), למיקסום התוצאות המתקבלות.

ביצוע טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח בידיה המנוסות של ד"ר אן גורביץ’, כירורגית בכירה ומומחית לכירורגיה כללית, אשר לה ניסיון של אלפי טיפולים בשיטה זו והיא מדריכה בינ"ל של חברת INVASIX בתחום ה-Body Tite וה-Neck and Face Tite, יאפשר לכם להבטיח את קבלת התוצאות הטובות והבטוחות ביותר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות