חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יוצאים מהעיר הקטנה לארה”ב – מדריך קצר למטיילים

 

אם אתם מתגוררים בירושלים, בראשון לציון, במודעין, או בכל עיר בארץ - אתם בוודאי אוהבים את העיר שלכם ומרוצים ממנה. עם זאת מידי פעם נחמד לצאת מהעיר ובכלל מהארץ אל מקומות חדשים, לטייל בהם וליהנות מערים גדולות, רק כדי להתגעגע שוב לבית בטיסה חזרה מהטיול.

 

אם אתם מתגוררים בירושלים, בראשון לציון, במודעין, או בכל עיר בארץ - אתם בוודאי אוהבים את העיר שלכם ומרוצים ממנה. עם זאת מידי פעם נחמד לצאת מהעיר ובכלל מהארץ אל מקומות חדשים, לטייל בהם וליהנות מערים גדולות, רק כדי להתגעגע שוב לבית בטיסה חזרה מהטיול.

אחד היעדים הפופולאריים לטיול עבור ישראלים היא ארצות הברית כאשר ארצות הברית המכילה 50 מדינות נפלאות שבהן שלל ערים תוססות ובעלות אופי ייחודי.

אחד היעדים הפופולאריים בטיול בארצות הברית הוא העיר ניו יורק, שם ניתן ליהנות מתרבות, אוכל טוב, חיי לילה לוהטים, מסעדות, מוזיאונים, תערוכות, שופינג, אתרי מורשת ואפילו ישיבה סמוך לכיכר המרכזית במנהטן, שם ניתן לשהות יום שלם ולהביט בטיפוסים צבעוניים ומעניינים שלא תראו בשום מקום אחר! אפילו בעיר המקסימה שממנה הגעתם.

אז מהן האטרקציות המרכזיות בניו יורק?

ריצה והחלקה על הקרח בסנטרל פארק – סנטרל פארק הוא המקום בו מתרכז טבע אורבאני בעיר ניו יורק. הפארק המשתרע על 3.2 קילומטרים והוא נמצא במרכז מנהטן. הסנטרל פארק בעל מדשאות ונתיבי הליכה ורכיבה המשמשים רצים, רוכבי אופניים, אנשים שיוצאים אל הפארק לטיול או להפסקת צהריים, תוך שבפארק ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות כמו טיול בעגלה עם סוס, החלקה על הקרח, התבוננות בסרטים שמצולמים במקום ועוד. סנטרל פארק הוא מקום מדהים שבו העיר פוגשת את הטבע.

ביקור במוזיאון המטרופולין – אחד המוזיאונים המפורסמים לאומנות בעולם קיים בשדרה החמישית במנהטן כבר משנת 1872. במוזיאון ציורים של ציירים מפורסמים, פריטים היסטוריים מרתקים, אוספים נדירים ויצירות אומנות מרהיבות.

קניות בצ’יינה טאון - אם אתם רוצים להרגיש קצת סין באמצע ניו יורק חשוב להגיע לצ’יינה טאון. המקום משמש שוק למקומיים שבו מגוון צבעים, דוכנים, מאכלים מיוחדים, חנויות וקהילות של סינים, קטוניזים ופוזו. המקום שוקק חיים והוא מייצג את שאון החיים הסואן שיש בעיר ניו יורק.

סיבוב בוילג’ – הוילג’ היא שכונה מיוחדת בניו יורק אשר מתגוררים בה אמנים, צעירים, שחקנים , דוגמנים וצעירים רבים שרוצים להצליח בעיר הגדולה. בוילג’ חנויות מדליקות, אנשים צבעוניים מסעדות גורמה ואווירה חדשנית שמלווה בייחודיות של העיר ניו יורק.

הצגה בברודווי – ברודווי הוא רחוב בו נמצא ריכוז של התיאטראות הנחשבים ביותר בניו יורק אשר בו מעולות הפקות ענק של הצגות מרהיבות. התיאטרון נמצא ברחוב ברודווי בניו יורק שם שלל תיאטראות אשר מעלים הפקות ענק כמו ’מיס סייגון’, ’קאטס’, ’הפנטום של האופרה’ ושלל הצגות עכשוויות ומפורסמות.

כיכר הטיימס סקוור – אם אתם יוצאים לטיול בניו יורק חשוב שתפקדו את כיכר הטיימס סקוור. הכיכר נמצאת בלב מנהטן בין רחוב 42 וברודווי, והיא כיכר נוצצת שבה הכל קורה. במקום מוצגים שלטי ניאון מרשימים, תוך שסביב הכיכר מתרחשת הפעילות העסקית בעיר. בנוסף במקום זה מתקיימים אירועי ענק כמו חגיגיות הסילבסטר, חגיגות חג המולד, סנט פטריק הקדוש, ואף הקרנות של ידיעות חשובות מהעולם, ואפילו הפגנות במידת הצורך.

אז אם אתם רוצים לצאת קצת מהעיר שבה אתם גרים, כל מה שצריך לעשות הוא להוציא ויזה לארה"ב מול השגרירות האמריקאית, לבצע חידוש ויזה לארה"ב אם אתם בעלי ויזה שפג תוקפה, להזמין כרטיס טיסה, וליהנות משלל הבילויים והאטרקציות המלהיבות של העיר ניו יורק אשר בארצות הברית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות