חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אטרקציה תיירותית ושמה מודיעין

 

לראשונה השתתפה העיר מודיעין מכבים רעות ביריד התיירות היוקרתי IMTM שנערך במשך יומיים (7-6.2) בגני התערוכה בתל אביב. היריד נחשב ליריד התיירות המקצועי השנתי הגדול מסוגו והוא משמש לקידום תיירות הפנים והתיירות היוצאת כמו גם לחיזוק שיתופי פעולה

 

לראשונה השתתפה העיר מודיעין מכבים רעות ביריד התיירות היוקרתי IMTM שנערך במשך יומיים (7-6.2) בגני התערוכה בתל אביב. היריד נחשב ליריד התיירות המקצועי השנתי הגדול מסוגו והוא משמש לקידום תיירות הפנים והתיירות היוצאת כמו גם לחיזוק שיתופי פעולה בין גופי התיירות בישראל למקומות אחרים בעולם. ביריד השתתפו קרוב ל-2,000 נציגים של חברות תעופה, ערים בארץ ובעולם, מלונות, חברות ספנות ואטרקציות מעשרות מדינות.

השתתפות העיר מודיעין מכבים רעות ביריד הבינלאומי, קרמה עור וגידים לאחר עבודת חשיבה ותכנון של ועדת תיירות שהוקמה לצורך כך, בראשות חבר המועצה, שמעון גואטה מחזיק תיק התיירות, ולקחו בה חלק נציגי רשות העתיקות, החברה להגנת הטבע ונציגי אגפים שונים בעירייה. הקונספט שנבחר להצגת העיר ביריד תחת הסלוגן "זה הזמן לגלות", היה להציג את העיר בשלושה רבדי זמן – עבר, הווה ועתיד. בזמן עבר הוצגו נכסיה העשירים של העיר ברובד ההיסטורי שכולל את גבעת התיתורה ובית הכנסת החשמונאי העתיק וכן, הוצגו ממצאים ארכיאולוגיים שנמצאו בעיר. רובד השני שהוצג בתערוכה היה "ההווה" ובו אטרקציות הבילוי והפנאי בעיר הכוללות את פארק ענבה, הסקייטפארק שמהווה אחד מהפארקים הגדולים בארץ לאקסטרים, מסעדות ובתי קפה וכן פסטיבלי התרבות המתקיימים לאורך השנה בעיר.

ברובד התכנון העתידי, הוצג מרכז העיר החדש הנבנה בימים אלו ובו המבנה הרב תכליתי, חנויות, בתי קפה ומסעדות, בית מלון בוטיק, פארק המים והנופש ותכניות נוספות שכבר בשנה הקרובה יחזקו עוד יותר את מעמדה של העיר כעיר תיירות. למבקרי התערוכה גם חולק עלון ובו שני מסלולים אפשריים לטיול בעיר, מסלול אחד מתמקד במורשת וטבע ומסלול שני באטרקציות עירוניות וטבע.

בין המבקרים בביתן היו מדריכי טיול שונים, שהתרשמו מהאפשרויות הקיימות לטיול בעיר וכן לדוכן הגיע תושב העיר, שר התיירות, יריב לוין ששמח לראות את המוצגים ההיסטוריים שהתגלו ממש לאחרונה בשטחה של העיר ואף התעניין בנושא במלון שהמכרז להקמתו הסתיים לאחרונה.

חיים ביבס, ראש העיר: "לראשונה לוקחת עיריית מודיעין מכבים רעות חלק ביריד התיירות הבינלאומי ומיצבנו את העיר מודיעין מכבים רעות הנמצאת במיקום מרכזי בארץ, כיעד תיירותי מבוקש לתיירות פנים וחוץ. אין ספק כי היה זה מהלך מתבקש כשלעירנו היסטוריה, מורשת ואתרי טבע מרשימים, לצד תכנון אורבאני מודרני ותרבות ובילוי מגוונים. אני בטוח כי בשנים הקרובות, הפיכתה של העיר למוקד משיכה תיירותי תלך ותתעצם עם בניית בית מלון, מרכז עיר חדש ומוזיאון מורשת חשמונאים ואנו נמשיך למצב את העיר בכיוון התיירותי וליצור שיתופי פעולה מעניינים".  

חבר המועצה שמעון גואטה, מחזיק תיק התיירות: "זה הזמן לגלות את מודיעין מכבים רעות בתחום התיירות ואני גאה בכך שלראשונה, השתתפנו ביריד התיירות הנחשב בו הצגנו את יופייה ואתריה המרשימים של העיר. במסגרת התערוכה, הצגתי בפני שר התיירות, יריב לוין, את מגוון התכניות שאנו מקדמים בתחום התיירות הכוללים אתרי טבע ומורשת בעיר, סיורים ארכיאולוגיים, הקמת מוזיאון מורשת חשמונאים ומלון בוטיק בתוך מרכז העיר החדש המשלב חיי לילה לתושבים ולאורחים מהארץ ומחו"ל. תכניות אלו, שחלקן ייחנכו כבר בשנה הקרובה יוכלו להוות יעד תיירותי מעניין ואטרקטיבי עבור מבקרים רבים מהארץ והעולם".           

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות