חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הקיץ הספרדי של שחקני הכדורסל ממודיעין

 

גם בקיץ הקרוב יצאו שחקני עוצמה מודיעין למחנה כדורסל מקצועי באקדמיה לכדורסל בגראן קנריה. השנה, לצד החוויות, הם יחזרו גם עם תכנית עבודה של אימון מנטאלי

 

 מועדון כדורסל עוצמה מודיעין יצר התקשרות ארוכת טווח עם אקדמיית הכדורסל בגראן קנריה לפני כשנתיים. האקדמיה היא גוף מוביל בתחום אימון הכדורסל ומקיימת מחנות אימונים קצרי מועד לצד אקדמיה מקצועית לבני נוער הלומדים בה כל השנה.

 הנהלת עוצמה מודיעין בנתה תכנית רב-שנתית, שמטרתה להביא את המועדון אל ליגת העל, וההתקשרות עם האקדמיה היא עוד מרכיב בדרך אל היעד.

 שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל המועדון, מספר שלביא חלפי, רכז חברתי ומנהל התפעול במועדון, הוא שהגה את הרעיון. "אחרי שלביא הציג לי את הרעיון והדביק אותי בהתלהבות, הוא עשה עבודת שטח מעמיקה, טס לסיור גישוש בגראן קנריה, וכשהשתכנע שהאקדמיה רצינית ומקצועית ויכולה לתת לשחקנים שלנו את המסגרת המיטבית לקידום מקצועי במהלך הקיץ, התחלנו לגייס שחקנים. השחקנים שהצטרפו למחנה היו שחקני המועדון, וכן שחקנים ממועדונים אחרים, שהצטרפו להזדמנות להתקדם באופן מקצועי באקדמיה של מקצוענים".

 "החלום שלי היה למצוא מקום משפחתי עם חיי ספורט עשירים. לשמחתי, מצאתי בדיוק מה שחפשתי. זה היה קלף מנצח, והוכיח את עצמו מעל ומעבר.", מספר לביא חלפי. הרכז החברתי מסביר שהאקדמיה והמחנה שהיא מציעה תואמים את ארבעת המסרים העיקרים של המועדון: ערכים חינוכיים חברתיים, מקצוענות ומצוינות, גאוות יחידה ותחושת שייכות וכמובן – אהבת הכדורסל.

 לדברי חלפי, מדובר באקדמיה ברמה הגבוהה ביותר, המצמיחה שחקנים מקצוענים, שחלקם עוברים לשחק בקבוצות המובילות בספרד, כמו למשל שחקן נבחרת ספרד הצעירה, שהתאמן יחד עם השחקנים הישראלים, או שחקנים אחרים, המשחקים בקבוצות בארה"ב ובעולם.

 אחרי שני מחנות קיץ אליהם יצאו שחקנים ושחקניות מישראל למחנה הכדורסל מקצועי בגראן קנריה, האי הספרדי הגובל במרוקו, כעת מתכוננים בעוצמה למחנה קיץ שלישי.

 השנה, עם הוספת האימון המנטאלי לסיליבוס של האימונים, וגיוסו של המאמן אורי צין למשימה החשובה, מתווסף המרכיב המנטאלי גם למחנה האימונים בספרד. כל שחקן ושחקנית יצאו מהמחנה עם תכנית עבודה מובנית, עם יעדים ומטרות לכל עונת הכדורסל.

אימון בספרד

אני יודע מה תעשו בקיץ 2018

השנה ייהנו השחקנים שטסים מהטוב משני העולמות, כשאת המחנה יעבירו שתי אקדמיות מאד מוערכות - CBA יחד עם Canterbury – וכך השחקנים יהנו גם ממתקנים ברמה הגבוהה ביותר וגם משיטות האימון המתקדמות ביותר. בתאריכים 1-12.8 יטוסו מישראל כארבעים שחקנים ושחקניות, לעוד מחנה קיץ מקצועי של The Academy בגראן קנריה. השחקנים יצאו כשהם מלווים במאמני כדורסל מקצועיים מישראל, ויעבדו בספרד עם מאמני כדורסל בינלאומיים, המשתייכים לסגל האקדמיה.

 השנה, כחלק מהוספת האימון המנטאלי לתכנית האימונים במועדון, יקבל כל אחד מהשחקנים ליווי מנטאלי אישי וצמוד, לפני, במהלך ואחרי המחנה. כיום, התפיסה הרווחת בקרב כל מועדוני הספורט המקצועיים, היא שהפן המנטאלי הוא חלק בלתי נפרד מיכולותיו של השחקן, ולכן יש צורך לאמן אותו גם בהיבטים המנטאליים. מטרות האימונים המנטאליים הן, בין השאר, ביסוס יסודות והרגלים של ניהול עצמי, התנהלות מקצוענית, חשיבה חיובית, הלך מחשבה של צמיחה והקניית הרגלים של מנצחים, בספורט בפרט ובחיים בכלל. כל שחקן ושחקנית יצאו מהמחנה עם מטרות שנתיות ותכנית עבודה, שמתייחסת גם לכדורסל וגם לחיים מחוץ למגרש.

 במחנה משולבת נסיעה לעיירת הנופש מאס פאלומס, הנמצאת במרחק כ-45 דקות נסיעה מהאקדמיה, שם עוברים השחקנים אימון דיונות ולאחריו מנוחה וכיף בחוף הים ובטיילת. בנוסף, משולבות במחנה מספר יציאות לפעילויות פנאי מחוץ לאקדמיה, כגון סיורים במרכז העיר ובמדרחוב של מאס פאלמס, יום כיף ויום קניות.

 המחנה מותאם גם לציבור שומרי שבת ושומרי כשרות. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות