חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מצוות הנטיעות בט”ו בשבט

 

חיילי יחידת ”לוטם” של חיל הקשר ותלמידי נווה עו”ז מקיימים את מצוות הנטיעות בט”ו בשבט.    

 

 

ביום ראשון הגיעו עשרות חיילי יחידת "לוטם" של חיל התקשוב לבית הספר נווה עו"ז בשכונת נאות שקמה ובידיהם עשרות שתילים. החיילים לבושים במדי צה"ל התערבבו בין התלמידים, חפרו יחד את הבורות בחצר בית הספר והניחו את הפרחים והשתילים הקטנטנים. אב הבית אלי בירך על מצוות נטיעת העצים באדמת ארץ ישראל, ועשרות זוגות ידיים קטנטנות וגדולות של החיילים החזירו את האדמה אל הבור וכיסו את השתיל.

בהמשך השקו במים את השתילים והפרחים שנטעו בחצר בית הספר. המנהלת מיה שירי והצוות החינוכי בירכו את החיילים והתלמידים, שהשנה חגגו את חג האילנות, באופן יוצא דופן ומרגש במיוחד, לצידם של חיילי צה"ל ששומרים עלינו לאורך השנה.

המנהלת שירי הודתה לחיילים שהצליחו לפנות יום מזמנם העמוס והגיעו מצוידים בשתילים לחגוג ולשמח את ילדי בית הספר בנטיעת שתילים. נטיעות שמסמלות את החיבור שלנו כעם לאדמת ארץ ישראל.

המנהלת שירי הוסיפה "העץ מכה את שורשיו באדמה וצומח לגובה. אני מאחלת לתלמידים ולחיילים, להכות שורשים בארצנו ולצמוח באופן אישי מעלה מעלה כמו העץ". התלמידים הבטיחו לחיילים לטפח את השתילים שיכו שורשים ויצמחו מעלה מעלה. החיילים נהנו לא פחות מילדי בית הספר ובמיוחד מהחוויה לחזור בזמן אל הימים שהיו תלמידים בעצמם.

צילום: בית הספר נווה עו"ז

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות