חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בואו ליריד אמהות ממודיעין למען הקהילה

 

קבוצת הפייסבוק המקומית ”אמהות ממודיעין” תקיים בסוף השבוע הקרוב בשיתוף מחלקת קהילה בעמותת סחלבים יריד יד 2 ססגוני. מצפים לכם החל מיום חמישי הקרוב ב 16.00 באולם בית סחלבים שברחוב עמק האלה מול בית מס 13.

 

קבוצת הפייסבוק המקומית "אמהות ממודיעין" תקיים בסוף השבוע הקרוב בשיתוף מחלקת קהילה בעמותת סחלבים יריד יד 2 ססגוני. ביריד יוכלו תושבי העיר למצוא בגדי נשים, גברים, ילדים ונוער, תיקים ואקסס וריזואף להשתתף בהגרלות שונות.

בהתאם להצבעה שנערכה בקבוצת הפייסבוק, כל ההכנסות מהאירוע הן קודש למעון היום השיקומי "אור צ’יימס" המיועד לתינוקות ופעוטות עם עיכוב התפתחותי מגיל 6 חודשים עד שלוש שנים, המתגוררים במודיעין.

היריד שיתפרס על פני יומיים, יתקיים ביום חמישי 7.12 בין השעות 22:00-16:00 וביום שישי 8.12 בין השעות 14:00-08:30 באולם בית סחלבים שברחוב עמק האלה מול בית מס’ 13.

מנהלת קבוצת הפייסבוק ויוזמת הפרויקט, ענת גלב מספרת על התהליך: "מרעיון אחד קטן לערוך יריד מכירת יד 2 קטן ואינטימי בבית החלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה ולעשות משהו טוב למען הקהילה. בחודש האחרון הקמתי צוות של 4 נשים שיובילו יחד איתי את הארגון וההקמה, נרשמה התגייסות מעוררת השראה של כל הקהילה. אפשרתי לכל אחד ואחת לתרום את חלקם במספר פלטפורמות שונות כך שכולם יוכלו להיות חלק מהדבר הגדול הזה.החל מההצבעה לאיזו עמותה לתרום את הכסף, במסגרתה הצביעו למעלה מ-600 נשים בקבוצה אמהות ממודיעין למעון "אור צ’יימס" והמשיך בתרומה של בגדים, ספרים ואקססוריז. מיינו מספר פעמים את כל הבגדים שקיבלנו שעות רבות לתוך הלילה בעזרתן המדהימה של נשות העיר, גם בעלי עסקים בעיר תרמו בשמחה למען המטרה הנעלה."

לסיכום מוסיפה גלב: "אני גאה להוביל פרויקט חשוב מאין זה, לגרום לאנשים לצאת מגבולות הפייסבוק ופשוט לעשות. לפגוש, להכיר והזדמנות מצוינת לתת למען האחר, כולם כאן יוצאים "נשכרים" ומרוויחים בגדול.כייף גדול לראות את הקהילה המדהימה שיש במודיעין לא פעם התרגשתי מכמות הפרגון והרצון של אנשים לתת ולתרום ולעשות משהו טוב."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות