חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נשות מאמאנט מודיעין יוצאות לדרך

 

פזית גז-אבגר שבה מארה”ב והחליטה להרים ליגת מאמאנט לאימהות ולמי שחושב בראש תחרותי, רצוי שיחליף דיסקט. כי  כדורשת כאן זה כלל לא האישו, זה הרבה יותר מזה. אתם מוזמנים לערב הפתיחה ביום א , ערב שאותו כך לחשו לי יודעי דבר, יכבד בנוכחותו גם ראש העיר חיים ביבס.

 

מי שיגיע ביום א’ הקרוב לאולם הספורט בעירוני ג’ בשמשוני, והגיע כי שמע שיש במקום ארוע ספורטיבי, לא יאמין למראה עיניו. עשרות רבות, אולי יותר מ 100 שכבר נרשמו לארגון מאמאנט הסניף המקומי ורבות נוספות שוודאי יגיעו, הולכות לשוות לערב משהו חוויתי ומיוחד.

ליגת האמהות שקיימת ופועלת אצל השכנים בחבל מודיעין (ובכל רחבי המדינה בפרט וברחבי הגלובוס)  וגם עברה נסיונות לידה לפני מס’ שנים, יוצאת לדרך והפעם בארגון וליווי של "המייסדת" והיו"ר של מאמאנט מודיעין, פזית גז-ארגד שהגיעה מארה"ב והחליטה שאין כמו מודיעין כדי לממש את חזון המאמאנט שהוא הרבה מעבר לסתם ספורט.

ומהו המאמאנט. מדובר בעצם במיזם  שמהותו יצירת קהילה בין היתר דרך הכדורשת, הובלת אורח חיים בריא לאמהות עצמן ולילדים, לימוד הילדים מהן רוח ספורטיבית ורוח חיובית ולהעניק הכל בחזרה לקהילה ע"י הרמת פרויקטים למען העיר והתושבים.

ואלו פרויקטים מדובר... לא לאלימות, עבודה עם נשים בכלא תרצה, התנדבות למען ילדים עם צרכים מיוחדים ואפילו... סיוע לנשים בהריון. וזה רק על קצה המזלג.

ואיך זה החל. פזית שכאמור שבה מארה"ב שם שהתה והשתתפה במאמאנט (כולל כמשתתפת בכדורשת) שם כשנה וחצי, פירסמה פוסט בחג סוכות האחרון וזה הביא ללמעלה מ 100 נשים שנרשמו עד כה למיזם שהוא הרבה יותר מליגה, וכדברי פזית, "זהו כושר לגוף ולנשמה".

ואיך קיבלו את הרעיון כאן... יוצא מין הכלל אומרת פזית: חנן דנצינגר מאגף הספורט יחד עם עמותת סחלבים נתנו כתף וגייסו לנו 5 אולמות שישמשו את משחקי ליגת ומפגשי האמהות ועדיין פועלים לגיוס אולמות נוספים. היא גם לא שוכחת להודות לאלי דהן, מנהל אחזקת מבנים בעירית מודיעין, שהתגייס לעזור ולייעץ.

פזית: "מאמאנט זה רעיון, כל אמא יכולה אין צורך בידע מוקדם. האמהות כוכבות והילדים באים לעודד. יש גאוות יחידה בית ספרית. שם הקבוצה זה שם בית הספר שהילדים לומדים. שזה הרבה מעבר לרשת. הרבה קהילה וליאת מאמאנט מודיעין תעשה פרויקטים קהילתיים במודיעין וככה תחבר את הקהילות בעיר".

עופרה היו"ר הארצית וגלית המנכ"לית של מאמאנט מבקשות לחזק את דבריה של היו"ר המקומית: "חשוב להדגיש להדגיש שזה לא כדורשת כי אז באמת זה כמו הליגה השניה. זו ליגת אמהות ולא כדורשת אלא מאמאנט. הקבוצות מחולקות לפי בתי הספר שהילדים לומדי וזה הופך את הכל למשהו אחר לגמרי. זו יצירת קהילה. המשחק הוא חלק מהמהות אבל לא העיקר. העיקר שאנחנו כאמהות מהוות דוגמא אישית לילדים שלנו לעסוק בספורט. שאנחנו מבינות את החשיבות של אורח חיים בריא תזונה נכונה ומשפיעים ככה על כל המשפחה. את הפרס שקיבלנו אתמול לא קיבלנו בגלל כי אנחנו משחקות כדורשת אלא כי אנחנו משחקות ומשפיעות והופכות את הקהילה שלנו למקום טוב יותר לחיות בו".

ומה צפוי בינתיים להתרחש ביום ראשון בארוע הפתיחה: "אני קוראת לזה, משחקי חוויה, משחקונים לא תחרותיים והמשך ההרשמה לליגה. אני קוראת לאמהות ונשות העיר: בואו והצטרפו".

ושוב שלא תשכחו: אירוע פתיחה רשמי בשיתוף מאמאנט ישראל יתקיים ביום ראשון 03.12 באולם הספורט של עירוני ג’  וכאמור ראש העיר חיים ביבס צפוי להיות שם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות