חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

איפה זמזמה דבורה השבוע

 

המקומות בהם ביקרה השבוע דבורה:בית מפלגת העבודה בעיר, בפגישת הנטוורקינג ובמשדר הרדיופוני שבו כעיכב יהורם גלילי

 

 

1. בסניף מפלגת העבודה במודיעין בראשותו של סגן ראש העיר אילן בן סעדון נערך בסוף השבוע האחרון מפגש של עשרות חברים וחברות הסניף לקראת הבחירות המוניציפאליות הקרובות. במפגש הציג בן סעדון את תכנית העבודה של סניף העבודה במודיעין לשנת 2018, והנוכחים במפגש שאלו אותו שאלות בנושאים שונים. במפגש היו שני אורחי כבוד: ח"כ סלאח סעד ומזכיר המפלגה עו"ד ערן חרמוני, ששימש כיו"ר המיתולוגי של סניף העבודה בעיר.

כיתוב תמונה:
תמונה 1 – אילן בן סעדון עם ח"כ סלאח סעד ועו"ד ערן חרמוני

צילום: פרטי

 

  1. ויומיים לאחר מכן השתתפו כמה חברים וחברות מסניף העבודה המקומי ובהם: גילעד ביהרי, רמי להב, יהורם גלילי ואיתי אלמוג בר בהפגנה המספר 18 הנערכת מדי מוצ"ש בכניסה למודיעין נגד השחיתות השלטונית. בהפגנה השתתפו עשרות מפגינים ומפגינות, שהניפו שלטים נגד השחיתות השלטונית וקראו לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו. ההפגנה הקרובה תתקיים במוצ"ש הקרוב, שוב בשעה 20:00, בצומת הכניסה למודיעין.
    כיתוב תמונה:
    תמונה 2 – המפגינים בהפגנת המחאה נגד השחיתות השלטונית במוצ"ש האחרון
    צילום: פרט

 

  1. ויהורם גלילי השתתף במשדר הרדיופוני החגיגי של תחנת "רדיו אורנים" לכבוד גיליון ה-200 של כתב העת הספרותי המעולה "ביטאון שירה", שבו הקריא מעל גלי האתר את הסונטה "ערפל" שכתב לזכר שתי דודותיואילנה לנקרי ורינה קדם. בשידור באולפןהשתתפו משוררים ומשוררות רבות מרחבי הארץ, ששיריהם התפרסמו בגיליון החגיגי של "ביטאון שירה" ובהם: יעל רן, משוררת צעירה ומוכשרת ממודיעין. את השידור הנחה בכישרון רב השדרן מוטי גרנר, ויחד איתו באולפן התארחו מספר משוררים ובהם ד"ר אורן עילם, עורך "ביטאון שירה". שיר נוסף שכתב גלילי בשם: "יומן טיסה" פורסם בגיליון החדש של כתב העת "ביטאון שירה".
    ואם זה לא מספיק, אז בכנס "עסקים בעידן החדש" שנערך במרכז הרב תחומי מודיעין, שבו השתתפו כ-130 אנשי ונשות עסקים ממודיעין ומחוץ לעיר, הוא נבחר להתראיין –יחד עם שלוש נשות עסקים ואיש עסקים נוסף מאזור מודיעין – בפאנל שאותו הנחתה עפרה פסל ובו כל אחד מהם סיפר את סיפור ההצלחה שלו ואף נתן טיפים מקצועיים משלנו לקהל הרב שנכח במקום. וביום חמישי האחרון ניהל גלילי את המפגש של קבוצת הנטוורקינג ש.פ.ע מודיעין בוקר, שבו השתתפו 35 משתתפים ומשתתפות. במפגש נהנו המשתתפים מאוכל מעולה של לחם ארז ברעות, מהצגה עצמית יוצאת דופן שהעביר גיא מסד במתכונת של הסדנאות שהוא מעביר בש.פ.ע, מ"עסק על האש" מרתק שהעביר רפי אוברגוט, מנהל אזור ירושלים בש.פ.ע, ומהרצאה מרתקת שהעבירה המעצבת הגרפית תמי ערמון על מיתוג לעסק.

כיתוב תמונה:
תמונה 3 – יהורם גלילי מתראיין בכנס במרכז הרב תחומי
צילום: פרטי

 

  1. אילן בריידמן, הבעלים של בית הספר למוזיקה אקורד סטודיו, הופיע במופע הפתיחה המרכזי של פסטיבל אַשְׁדּוֹדָשִׁירָה, שנערך בשבוע שעבר בהיכל התרבות באשדוד. בריידמן הוזמן להופיע בעקבות המופע החדש "מיפו לסלוניקי ובחזרה" שבו הוא מנגן עם הגיטרה החשמלית שלו. באירוע הפתיחה שישודר בטלוויזיה צפו מאות אנשים, הנחה אותו השחקן מתי סריוהופיעו בו תזמורת גדולה,צפי שלמה ולהקתו, זהבה בן, טריפונס, זאב רווחומיכה שטרית.
    כיתוב תמונה:
    תמונה 4 –אילן בריידמן עם הגיטרה החשמלית
    צילום: אקורד סטודיו
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות