חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שמונה מדליות לקראטיסטים של שוגון

 

בסוף השבוע האחרון התקיימה באשדוד אליפות מכבי השנייה בקראטה, של התאחדות הקראטה בישראל. יותר מ-350 לוחמים צעירים בגילאי 7 עד 21 שהגיעו מ-19 מועדונים מכל רחבי הארץ, השתתפו באליפות והתחרו בניהם ב-4 זירות לחימה. 

 

בסוף השבוע האחרון התקיימה באשדוד אליפות מכבי השנייה בקראטה, של התאחדות הקראטה בישראל. יותר מ-350 לוחמים צעירים בגילאי 7 עד 21 שהגיעו מ-19 מועדונים מכל רחבי הארץ, השתתפו באליפות והתחרו בניהם ב-4 זירות לחימה. את מודיעין מכבים רעות ייצגו עשרה חניכים מבית הספר לאומנויות לחימה "שוגון", הפועל בעמותת סחלבים. שמונה מהם חזרו עם מדליות (3 זהב ו-5 ארד).

מאות לוחמים צעירים בחליפות לבנות מילאו את האולם הספורט של מקיף ח’ באשדוד והתחרו על המזרונים על התואר הנכסף, בתחרות שמהווה את פתיחת השנה. הקראטיסטים הצעירים מבית הספר לאומנויות לחימה שוגון בהובלתו של רכז תחום הקראטה, שיהאן גדעון שובה, סיימו את האליפות, עם שמונה מדליות, לאחר שהציגו יכולות לחימה המשלבות בעיטות ואגרופים לצד מיומנויות אתלטיות מרשימות.

את הזהב קטפו יונתן בושוי שהתחרה בקטגוריית הגיל 11-10 עד 42 ק"ג ולקח את המקום הראשון, איתי שובה בקטגוריית קדטים עד 57 ק"ג ומור אנקווה שלקח את המקום הראשון בתחרות הבוגרים. יתר חניכי המועדון: נתן בושליצר (עד 32 ק"ג), אדם ווינבאום (עד 48 ק"ג), ראם פרידמן (עד 57 ק"ג), עמרי כהן (עד 63 ק"ג) ועמית עמרני (עד 68 ק"ג) חזרו עם מדליות ארד על הצוואר, לאחר שזכו במקום השלישי בקטגוריות השונות.

האליפות היוותה תחרות הכנה לקריטריון לכניסה לאליפות אירופה. כעת מצפות לקראטיסטים הצעירים עוד שתי תחרויות קריטריון קובעות. האחת אליפות ישראל לנוער שתיערך בחנוכה באוניברסיטת תל אביב והשנייה תחרות מודיעין open שתערך בעיר בעוד כשבועיים. אלו שיזכו להעלות לפודיום צפויים לייצג את ישראל באליפות אירופה שתתקיים בחודש פברואר ברוסיה.

שיהאן גדעון שובה, שחזר לאחרונה משני מבחני שיפוט בין לאומיים נוספים (4 מתוך 6) ומשיפוט באליפות העולם בספרד, מדבר על ההישג של החניכים הצעירים: "מתחילת השנה התחלנו בעבודה צמודה ואינטנסיבית עם מאמן סרבי. אומנם זהו שלב ראשוני אבל כבר ניתן לראות את הפירות של העבודה הקשה של החניכים שלנו. מצפות לנו עוד תחרויות בתקופה הקרובה, אחת מהן תתקיים כאן בעיר, בעוד שבועיים ואני בטוח שנגיע להישגים גם בה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות