חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נתקלתם בסתימה בביוב? יכול להיות שאתם צריכים ביובית

 

סתימות ביוב הן דבר שכיח למדי אך למרות זאת כשהן מתרחשות, מדובר במחזה לא נעים והצורך לפתור את הבעיה במהירות האפשרית עשוי לייצר בעיות נוספות כדוגמת בחירה בפתרון חלקי או בכאלה שייקרו באופן משמעותי את הטיפול בתקלה.

 

סתימות ביוב הן דבר שכיח למדי אך למרות זאת כשהן מתרחשות, מדובר במחזה לא נעים והצורך לפתור את הבעיה במהירות האפשרית עשוי לייצר בעיות נוספות כדוגמת בחירה בפתרון חלקי או בכאלה שייקרו באופן משמעותי את הטיפול בתקלה.

פנינו למומחים של חברת ’המרכז לשירותי ביובית’ המפעילה ביובית ברמת גן על מנת ללמוד על האפשרויות שעומדות כיום בפני הצרכן כשהוא נתקל בבעיות אינסטלציה או ביוב.

אל תמהרו לקרוא לאינסטלטור

כאשר מתעוררת בעיה במערכת הביוב, הנטייה הראשונית היא לקרוא לאינסטלטור בתקווה שזה יגיע בהקדם האפשרי ויפתור אותנו מן הגזירה.

זה בדיוק מסוג המקרים בהם לחץ בשילוב מחסור בידע מתאים יכולים להביא לטעויות שלא רק שאינן תורמות לפתרון יעיל של הבעיה, הן עשויות לעלות לכם בלא מעט כסף. במקרה שלפנינו, במידה שמדובר בסתימה בביוב, יכול להיות שאתם צריכים להזמין ביובית ולאו דווקא אינסטלטור.

מתי הפתרון הוא ביובית?

באופן כללי, כאשר מדובר בנזילות מים או בכל בעיית אינסטלציה אחרת, האינסטלטור מן הסתם תהיה הבחירה הנכונה. לעומת זאת, כאשר מדובר בתחזוקה או בבעיות במערכת הביוב, הסיפור שונה לחלוטין.

אם מדובר בבעיה מקומית בו הכיור סתום לצורך העניין, במרבית המקרים אינסטלטור יספק לכם את הפתרון אך ברוב המקרים שמעבר לסתימה מקומית, ביובית תהיה הפתרון המועדף.

בהקשר זה ברור אפוא שאם אתם נתקלים בבריכת ביוב מוצפת, יש להזמין ביובית אך מה קורה כשהמקלחת מוצפת? כאן אתם צריכים לבדוק מהי מקור הסתימה. אם מדובר בקו מרכזי של הבניין או הבית – הפתרון הטוב ביותר והזול יהיה כאמור ביובית.

טעות יכולה לעלות לכם בכסף

ולא רק בכסף – גם בזמן שיידרש לפתרון הבעיה.

אינסטלטור טוב ככל שיהיה מוגבל מבחינת האמצעים שעומדים לרשותו. דבר זה עשוי לגרום שהפתרון לא יהיה מספק ולא ייקח זמן רב עד אשר התקלה תחזור על עצמה.

יתירה מזאת, במרבית המקרים, כאשר האינסטלטור יבין שהוא זקוק לאמצעים מיוחדים לפתרון התקלה – הוא יקרא לביובית. מפעיל הביובית מצדו יפתור את הבעיה בתוך זמן קצר אך התוצאה תהיה שבזבזתם זמן יקר ומעבר לכך תצטרכו כעת לשלם פעמיים – פעם אחת עבור האינסטלטור ופעם נוספת עבור שירותי הביובית שהוזמנו.

אילו עוד שירותי ביובית כדאי לכם להכיר?

אצל מרבית האנשים ביובית מעלה אסוציאציות של רכב מקרטע שמדיף ריח לא נעים. בפועל, הדימוי הזה רחוק מהמציאות וכיום ביובית חדישה מצוידת בכלים מתקדמים שאמורים לספק מענה לכל בעיית ביוב.

עם הבעיות הנפוצות בהן ביובית מתמודדת ביעילות נמנים שירותים ידועים כדוגמת שאיבה ופינוי שפכים, שטיפת קווי ביוב, פתיחת סתימות. כמו כן קיימים כאמור שירותים מתקדמים שהכרתם לא רק שעשויה לסייע לכם לפתור בעיות בעתיד, אלא יכולים לחסוך לכם סכומי כסף מכובדים.

לדוגמה, באמצעות ביובית ניתן לצלם את קווי הביוב מבפנים ולקבל מידע אודות גורמים אפשריים לתקלות. מעבר לכך, ניתן באמצעות ביובית לטפל בחדירה של שורשים למערכת ואף לשקם צינורות ביוב שנפגעו ללא צורך בחפירה או החלפת הצינורות.

מה לבדוק לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע

כשמדובר בשירותי ביובית, טווח המחירים בין הספקים השונים יכול להיות שונה מאוד ולכן מומלץ לאסוף לפחות שלוש הצעות מחיר.

כמו כן לא מומלץ להתפתות ולהזמין באופן מידי את הספק הזול ביותר לפני שערכתם בדיקת רקע על החברה ושווידאתם שהתשלום שניתן לכם עבור השירות הוא התשלום הסופי – כולל מע"מ.

יתירה מכך וודאו שבעל המקצוע שמשוחח עמכם מחזיק ברישיונות המתאימים ושהוא מפנה את השפכים למקומות שנקבעו בחוק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות