חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

לטם גל - מנהלת מחלקת נוער מצטיינת מחוזית

 

לטם גל, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים נבחרה על ידי משרד החינוך, כמצטיינת מחוז ירושלים בתחום זה, לשנת תשע”ז. בשיקוליה של הוועדה המחוזית שבחרה בה נכתב כי ”לטם נבחרה בשל עבודתה המקצועית ועשייתה הענפה בקידום ערכים ויוזמות חינוכיות בעיר בהצלחה רבה.”

 

לטם גל, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים נבחרה על ידי משרד החינוך, כמצטיינת מחוז ירושלים בתחום זה, לשנת תשע"ז. בשיקוליה של הוועדה המחוזית שבחרה בה נכתב כי "לטם נבחרה בשל עבודתה המקצועית ועשייתה הענפה בקידום ערכים ויוזמות חינוכיות בעיר בהצלחה רבה."

גל למעשה החלה את פעילותה הקהילתית בעיר כאשר היתה בת נוער, שגדלה במכבים רעות. במסגרת פעילותה ההתנדבותית גל היתה ממובילת מועצת הנוער של מכבים רעות (טרם האיחוד בין מודיעין למכבים רעות). בשנת 2007 החלה גל לעבוד במחלקת הנוער של עמותת "סחלבים" (אז מתנ"ס מודיעין). בשנת 2011 היא מונתה למנהלת מחלקת הנוער והצעירים. בשנים האחרונות הובילה לטם שורת תכניות ופרויקטים עירוניים, בהם, הקמת מרכז הצעירים "יודה" המשמש בית חם לבני 35-18, הרחבת תכניות הפנאי של בני הנוער, פתיחת מוקדי פעילויות בימי שישי, הרחבת תחום ההתנדבות של הנוער מכיתה ז’-יב’, הפקת מסיבות רחוב ועוד.

בשנה האחרונה זכתה מחלקת הנוער והצעירים בפרס מטעם משרד החינוך לאות הקהילה המתנדבת לנוער וכן במקום השני בפרס יחידת נוער מצטיינת ארצית.

לטם (34) נשואה ואמא לשלושה ילדים, בוגרת תואר ראשון בחינוך דמוקרטי ולומדת בימים אלה תואר שני בממשל ומדיניות ציבורית. כמו כן, התקבלה לתכנית הייחודית של מכון "מנדל" למנהיגים בתחום החינוך הבלתי פורמלי לנוער. בנוסף לתפקידה כמנהלת מחלקת הנוער והצעירים, משמשת לטם בהתנדבות, כסגנית ומ"מ האגודה המקצועית למנהלי מחלקות בישראל.

טקס הענקת התעודות יתקיים ביום שלישי, 17.10.17 בבנייני האומה ירושלים במעמד מנכ"ל משרד החינוך.

ראש העיר, חיים ביבס: "לטם גל היא תוצאה של החינוך הנהדר שיש לנו כאן במודיעין מכבים רעות, במהלך שנותיה בעמותת סחלבים הובילה לטם את המחלקה להישגים לא מבוטלים והוכיחה ששילוב של עבודה מקצועית וחינוך לערכים מביאים להישגים ראשונים במעלה ואין ספק שהצלחתה של לטם היא אות ומופת לפעילות הנהדרת שלה ושל המחלקה בראשה היא עומדת."

לטם גל: "אני מודה למחלקה המסורה והאיכותית שהולכת איתי יד ביד ומאפשרת לכל החזון העירוני להתגשם. אנו נמשיך לפעול במלוא המרץ להוביל ביד רמה את השירות והעשייה למען בני הנוער והצעירים שמהווים מוקד מרכזי וחשוב במרקמה של העיר".

אלעד שמעונוביץ: ״מחלקת הנוער והצעירים העירונית שלנו היא ללא ספק אחת המחלקות הטובות בארץ, בעיקר בזכות צוות העובדים שלה והמנהלת העומדת בראשה. מי שמכיר את לטם ועבודתה, האירועים הגדולים, היצירתיות והיקפי הפעילות שיש לנוער בעיר לא הופתע מזכייתה״.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות