חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אלופי ישראל ברולרבול הוקי

 

שתי נבחרות צעירות ממועדון ההוקי רולר ”מודיעין  Eagles” שיצאו לייצג את העיר באליפות ישראל, חזרו עם שתי מדליות זהב ועם התואר המכובד: אלופות ישראל ברולרבול הוקי.

 

שתי נבחרות צעירות ממועדון ההוקי רולר "מודיעין  Eagles" שיצאו לייצג את העיר באליפות ישראל, חזרו עם שתי מדליות זהב ועם התואר המכובד: אלופות ישראל ברולרבול הוקי.

בשבוע שעבר נערכו בלהבים השלבים האחרונים של אליפות ישראל ברולרבול הוקי. את המתחם מילאו עשרות שחקנים צעירים בגילאי 15-7 שהגיעו להתחרות על מקומם באליפות בשתי קטגוריות גיל: עד 12 ו-עד 15. כשהם נועלים רולרבליידס, חובשים קסדות ואוחזים במקלות הוקי, עלו הגולשים המודיעיניים נחושים על משטח ההחלקה כשעל הפרק עומדת האליפות המיוחלת. את מודיעין מכבים רעות ייצגו בתחרות השחקנים של מועדון ההוקי מודיעין  Eagles, הפועל בעמותת סחלבים בהדרכת יבגני מוגילבסקי. בכל אחת מהקטגוריות הצליחו הנציגים של העיר להתבלט מעל כולם ולנצח קבוצה אחר קבוצה כל הדרך עד לזכייה בתואר אלופי ישראל ברולרבול הוקי.

מיד לאחר מכן נערך קרב על גביע ישראל בין הקבוצות שעלו למקום הראשון והשני. במשחק זה הפסידו שתי הקבוצות את הגביע לאחר שהנבחרת בגילאי 12 נוצחה על ידי המקבילים מערד והנבחרת עד לגיל 15 שנוצחה על ידי המקבילים ממיתר.

מועדון ההוקי רולר המקומי פועל מזה 5 שנים בעיר ומשתתפים בו כ-40 ילדים בגילאי 7 – 17. המאמן, יבגני מוגילבסקי ציין השבוע כי העובדה שהמועדון הצעיר שלח שתי נבחרות ושתיהן זכו במקום הראשון באליפות ישראל ולסיים את משחק הגביע כסגני גביע ישראל, מצביעה על שחקנים איכותיים ועל יכולות מרשימות שפיתחו באימונים בזכות התמדה ונחישות המאפיינת את שחקני המועדון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות