חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

מה מסתתר מאחרי הברוש של ברוך בוחניק

 

נציג החרדים האשכנזים  חבר המועצה ברוך בוחניק, מנסה בתחכום ש”סניקי, להביא לחדירת כוח חלוץ חרדי לעיר באמצעות מוסד חינוך חרדי כשהרעיון עטוף בהצעה לסדר תמימה לכאורה. בסוף הידיעה, קישורים למלחמות על למען אחי משנת 2007. עדכון: אלמונים שלחו למערכת מייל כוזב בשם מודיעין חופשית. אלבז הגיש תלונה במשטרה

 

הקדמה: המוסד החינוכי "למען אחי" הבייבי של חבר המועצה ברוך בוחניק, שלמזלה של העיר נשאר בייבי קטן שרועה בשדות שילת לאחר שהוצא מהעיר במאמצים גדולים של כמה מנבחרי העיר בעבר ובהווה, מאמצים שבעתיד רבים רבים יצטרכו להודות להם.

מי שמבקר לעיתים בישיבות המועצה, בודאי נתקל בחוכמתו ושנינותו הרבים של חבר המועצה בוחניק שאגב הינו ספרדי במוצאו אך מייצג את אחינו החרדים האשכנזים. למה? תשאלו את ברוך.

מאז שבוחניק נכנס לעשייה הציבורית פוליטית והפך לכוכב פייסבוק סטייל שר החינוך, הוא עושה הכל להתחבב על הגולשים הפחות דתיים באמצעות פלספנות לשונית עכשווית עטופה ברעיונות שכשלעצמן יפים אבל מה שמסתתר מאחריהם, מי ישורנו. אז מי אתה מר בוחניק? פטריוט מודיעיני או סוג של סוס טרויאני. חרדי אשכנזי מאגודת ישראל או תורני מבית ש"ס. אולי לעולם לא נדע.

בוחניק שידענותו בתחום הטכנולוגי, נשמע לא אחת כשהוא מעלה שאילתות והצעות באופן שאין עליו, ואם יש מישהו במועצת העיר שמסוגל למכור קרח לאסקימוסים הרי הוא האיש. אלא מאי, לצד כישוריו אלה, בוער בעצמותיו ממש החלום לפתוח בעיר מוסד חינוך חרדי (אחרי שהנסיון הקודם עם "למען אחי" נכשל) ובמתק שפתיו סטייל בנט, הוא מנסה לסבך את העיר ביוזמה רעה הן לציבור החילוני והן לזה הדתי לאומי בעיר.

בוחניק, למרות כשלונותיו בעבר, לא אחד שכמה "תועים" ותינוקות שנשבו יבלבלו אותו עם העובדות כגון זו שבעיר יש ממש מתי מעט חרדים שאף הם לייט , ולפני שבוע ראינו בפייסבוק שוב את פנייתו  ודרישתו לעשות שינויים במערכת החינוך ולהפוך את המערכת לטובה יותר.

מתי מעט (דוקא ספרדים) שגויסו בזמנו להפגין בעד ביה"ס החרדי האשכנזי

מה מסתתר אחרי מלחמתו העקשנית למען החרדים של מודיעין עלית. בוחניק

 

 

איש טרם הצליח לפענח את הדרייב שדוחף את חבר המועצה החרדי ספרדי לעשות נפשות למען בי"ס חרדי (אשכנזי)  "על איזורי" שיאכלס בתחילה את הילדים של אחינו האשכנזים במודיעין עלית ואז יעבור לשלב ב’, מעבר משפחות הילדים לעיר והרי לנו פרומו לבית שמש ב’.

הנקודה המדהימה הינה, שבוחניק וחבריו בעצם כלל לא מסוגלים להבין על מה "הבורים ועמי הארצות"  (כך אנו החילוניים מצטיירים בעיניהם) מלינים, ומבחינתם, בייהום ובייקום, המימסד יתקפל בסופו של דבר והציבור כולל החבר’ה עם הכיפה הסרוגה  יעמדו מהצד, ובא למודיעין גואל..

בשולי ההצעה לסדר של בוחניק: אלמונים שלחו למערכת מייל כוזב בשמו של אבי אלבז תחת השם מודיעין חופשית ואבי אלבז בעקבות המייל הגיש תלונה במשטרה: "היום לפני הצהרים הגשתי תלונה במשטרה נגד שולח המייל שקיבלתי אתמול (לא ידוע מי זה), על כתיבת המייל והתחזות למודיעין חופשית. מכיוון שהמסמך קשור לחבר מועצת העיר ברוך הוחניק, אני מניח שמישהו מעוניין כנראה לעורר מהומה או "תקרית דיפלומטית" ביני לבין ברוך בוחניק, שנינו חברי מועצת העיר באופוזיציה".

לפניכם קישורים למאמרים שעיתונט פרסם כבר לפני 10 שנים בנושא "למען אחי" החרדי בעיר

 

סערה סביב הקצאת קרקע לביה’’ס למען אחי קובי עצבני | 14/11/2007

 

עצומה למען ביה’’ס למען אחי קובי עצבני | 17/06/2008

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות