חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

משלימים העבודות בכיכר עמק איילון

 

העירייה עדכנה השבוע כי בשבוע שעבר הושלמו העבודות להקמת כיכר נוספת בעיר, בצומת בין עמק איילון לרחוב כליל החורש, בסמוך למרכז המסחרי ”מודיעין סנטר”. הקמת הכיכר נועדה להסדיר את התנועה בצומת ולצמצם את תאונות הדרכים באזור.

 

העירייה עדכנה השבוע כי בשבוע שעבר הושלמו העבודות להקמת כיכר נוספת בעיר, בצומת בין עמק איילון לרחוב כליל החורש, בסמוך למרכז המסחרי "מודיעין סנטר". הקמת הכיכר נועדה להסדיר את התנועה בצומת ולצמצם את תאונות הדרכים באזור.

 העבודות לבניית הכיכר עדיין לא הסתיימו, ובימים הקרובים יחלו עבודות הריבוד והשלמת הפיתוח הנופי של הכיכר. מהעירייה נמסר כי במהלך העבודות, שיימשכו עוד מספר שבועות, יתכנו שיבושים בהסדרי התנועה, והנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות ובהתאם להוראות השילוט והתמרור שיוצבו במקום.

נוסף על הכיכר בעמק איילון, בימים אלה העירייה נמצאת בעיצומה של הקמת כיכר בשכונת מוריה, במפגש של רחוב אסתר המלכה עם שדרות מנחם בגין צפון. גם בצומת זה הושלמה בניית הכיכר ובמים הקרובים יחלו עבודות הריבוד והפיתוח הנופי של הצומת, לרבות הסדרת מדרכות, שביל אופניים ועוד. עבודות אלה מצטרפות לעבודות שבוצעו במהלך החודשים האחרונים לבניית ארבע כיכרות בעיר: הכיכר בשדרות יצחק רבין במפגש עם רחוב יהודה, שהקמתה הסתיימה לאחרונה ובימים אלה נמצאת בשלבי עבודות הגינון, שתי כיכרות שברחוב דוד אלעזר, במפגש עם רחוב משה דיין ובמפגש עם רחוב מוטה גור, והכיכר שבצומת הרחובות משה דיין ועמק זבולון. בנוסף, הורחבה הכיכר שבצומת הרחובות דוד אלעזר ויעקב דורי.

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן יאיר בן סעדון: "פעילות העירייה למיתון התנועה בעיר והמשך העבודות להורדת תאונות הדרכים נמשכת. שתי הכיכרות החדשות נמצאות ברחובות סואנים ולמעשה מגבירות את בטיחות הולכי הרגל מחד ואת משתמשי כלי הרכב מאידך. למרות שמספר תאונות הדרכים בעיר נמצא בירידה אנחנו ממשיכים לפעול ללא ליאות במטרה למנוע ככל הניתן עוד תאונות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות