חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני נשים - אלופת הליגה בכדורגל

 

בזמן שבמדריד חגגו את הניצחון של ריאל בליגת האלופות, כאן בישראל נערך השבוע ראשון סבב משחקי הגמר של ליגת הנשים הארצית בכדורגל. קבוצת הנשים של עירוני מודיעין, שהצטרפה לליגה בשנה שעברה, הצליחה לסיים את גמר הפלייאוף במקום הראשון ולהניף את צלחת האליפות

 

בזמן שבמדריד חגגו את הניצחון של ריאל בליגת האלופות, כאן בישראל נערכו ביום ראשון  סבב משחקי הגמר של ליגת הנשים הארצית בכדורגל במגרשי הכדורגל שבהרצליה. קבוצת הנשים של עירוני מודיעין שהצטרפה לליגה בשנה שעברה, הצליחה לסיים את סבב המשחקים של גמר הפלייאוף במקום הראשון ולהניף את צלחת האליפות.

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין, מונה 22 שחקניות ובהן אימהות וסטודנטיות בגילאי 25 – 45 אשר אותן מאמן אריאל וינדר. הקבוצה, שהצטרפה לליגה בשנה שעברה וסיימה את העונה הראשונה בתולדותיה במקום השלישי, סומנה במהרה כאחת הקבוצות החזקות של הליגה. במהלך העונה ניצחו בנות מודיעין 17 משחקים מתוך 20 בסך הכל (בשלושת המשחקים הנותרים הם עשו 2 תיקו והפסד אחד בלבד) והשיגו מאזן שערים של 43 שערי זכות לעומת 11 שערי חובה, ובסך הכל צברו 53 נקודות, אשר מצביעות על כך שיש בעיר קבוצה רצינית ונחושה.

בליגה הארצית משחקות 10 קבוצות בשני מחוזות, צפון ומרכז. שלב הפליאוף הפגיש בין הקבוצות החזקות ביותר בכל מחוז ובסך הכל עלו 5 קבוצות שלב זה. הקרב המרכזי על האליפות נערך בין קבוצת הנשים של עירוני מודיעין ,המובילה את מחוז מרכז, לבין בנות קריית ים ממחוז צפון המחזיקה במאזן דומה לזו של הקבוצה ממודיעין מכבים רעות.

בסבב הגמר שנערך בערב ראשון האחרון, שיחקה הקבוצה המודיעינית שני משחקים. הראשון היה נגד אור עקיבא. שם, בנחישות המאפיינת את נשות הקבוצה, הצליחו הבנות ממודיעין לנצח את אור עקיבא 1:3, בעזרת צמד של מלכת השערים של הקבוצה, ורדין קידר, ושער נוסף של הגר רבינס. המשחק השני של הבנות היה מול האלופה היוצאת, "מיטב תל אביב", שהסתיים אף הוא בניצחון לנשות מודיעין, זאת לאחר שבנות הקבוצה ורדין קידר, שוהם חיים, הגר רבינס ועדי שרי כבשו ארבעה שערים מרשימים בדרך לניצחון 1:4.

במקביל, בצדו השני של המגרש, הבנות מקריית ים הצליחו גם הן לנצח את בנות אור עקיבא ומיטב תל אביב, אך במשחק האחרון מול אס"א תל אביב נוצחו 1:0. הפסד זה של הקבוצה מקרית ים הציב אותה עם מאזן של 50 נקודות, שלוש נקודות פחות מהמודיעיניות, שסיימו את העונה עם 53 נקודות וצלחת אליפות אחת.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "קבוצת הנשים של עירוני מודיעין היא אחד הפרויקטים הספורטיביים המצליחים בעיר, שאנחנו גאים בהם. הקמנו את הקבוצה לפני קצת פחות משנתיים, ובהתגייסות מרשימה של בנות העיר, שהפגינו מקצועיות והתמדה, יחד עם מאמן מוכשר שלקח את הקבוצה כפרויקט אישי, הצלחנו לקצור הצלחות תוך זמן קצר מאוד. כל הכבוד לבנות היקרות, הן הביאו לעיר כבוד גדול ואין ראויות מהן לתואר."

אריאל וינדר עם צלחת האליפות

מאמן הקבוצה ומנהל בית הספר לכדורגל עירוני מודיעין, אריאל וינדר: "אני גאה מאוד בבנות על הזכייה בליגה הארצית. עברנו שנה מורכבת מאוד מבחינה מקצועית ומיצבנו את הקבוצה בראש הטבלה. בשונה מכדורגל גברים, נחשפתי ברמה האישית בתור מאמן וותיק להתמודדויות שונות באימון נשים, כדוגמת שחקניות הריוניות או היעדרויות לצורך טיפול בילדים. למרות כל זאת, בזכות הנחישות, ההתמדה והרצון להוכיח את דרכן הספורטיבית, הצלחנו לשמור על אימונים מקצועיים ברמה גבוהה, שאת התוצאות שלהם הן הפגינו במשחקים לאורך כל הליגה עד לגמר הפלייאוף והזכייה בצלחת האליפות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות